صفحه اصلی

مشخصات گوشی Oppo A3 Pro 5G چیست

۱۴ فروردین ۱۴۰۳

معرفی گوشی OPPO A3 Pro 5G

معرفی گوشی OPPO A3 Pro 5G

امروز می‌خواهیم در مورد سطوح OPPO A3 Pro 5G و رندرهای لو رفته از طراحی آن صحبت کنیم. این اطلاعات از منبع اطلاعاتی قابل اعتماد استیو همرستوفر (معروف به onleaks) به دست آمده است و برخی از جزئیات کلیدی این گوشی هوشمند را آشکار می‌کند.

OPPO A3 Pro 5G به عنوان جانشین A2 Pro وارد بازار خواهد شد، اما هنوز تاریخ دقیق عرضه آن مشخص نیست. این گوشی هوشمند از طراحی جزیره دوربین دایره‌ای شناخته شده در A2 Pro استفاده می‌کند، که دو سنسور، یک واحد ساختگی و یک فلاش LED را در خود جای داده است.

طراحی این گوشی به سری Huawei Mate و OPPO Find شباهت دارد.

دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست OPPO A3 Pro 5G قرار دارند و احتمالاً اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور یا در نمایشگر ادغام شده است. ابعاد OPPO A3 Pro 5G به طول ۱۶۲.۷ میلی‌متر، عرض ۷۴.۵ میلی‌متر و ضخامت ۷.۸ میلی‌متر خواهد بود.

در جلوی گوشی OPPO A3 Pro 5G، یک صفحه نمایش تخت با حاشیه‌های نازک در طرفین و یک بریدگی سوراخ پانچ تراز وسط قرار دارد. در پایین گوشی، درگاه USB-C و جلوپنجره بلندگو قرار دارند. اما رندرها جک 3.5 میلی‌متری هدفون را نشان نمی‌دهند.

در مجموع، OPPO A3 Pro 5G با طراحی زیبا و مشخصات باریک خود، یک گوشی هوشمند جذاب به نظر می‌رسد. اما هنوز جزئیات بیشتری از وضوح صفحه نمایش و دیگر ویژگی‌های آن ناشناخته است. منتظر معرفی رسمی OPPO A3 Pro 5G هستیم تا بتوانیم بیشتر در مورد این گوشی هوشمند جذاب بدانیم.

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *