صفحه اصلی

چرا انتخاب یک شرکت مناسب وب هاستینگ مهم است و چگونه یک شرکت ایده آل پیدا کنید؟

۲۲ مهر ۱۳۹۸

با افزایش حملات باج افزارها، یک وب هاستینگ مطمئن و قابل اطمینان ضروری است. تهیه یک وب هاستینگ مناسب به شما اطمینان می دهد که سایت تان از عملکرد خوبی برخوردار است، سریع فعالیت می کند و در مقابل حملات باج افزارها و حملات سایبری، ایمن است. به علاوه، برخی از ارائه کنندگان خدمات وب هاستینگ، سرویس های پشتیبانی سئو نیز دارند. برای اینکه مطمئن شویم، شرکتی که برای وب هاستینگ انتخاب می کنیم، ایده آل است و نیازهای ما را برطرف می کند، باید بررسی ها و مشورت های زیادی انجام دهیم. در این مقاله، همراه ما باشید تا با اهمیت یک وب سرور خوب آشنا شده و یک شرکت ایده ال برای میزبانی وب سایت تان پیدا کنید.

امروزه، ساخت وب سایت آسان تر از گذشته است. با ابزارهای ساده درگ اند دراپ (کشیدن و رها کردن)، هر کسی می تواند حتی بدون هیچ گونه دانش فنی، وب سایت خود را بسازد. اما اگر وب سایت شما روی یک سرور یا پلت فرم مناسب میزبانی نشود، هیچ کس به ظاهر و هدف وب سایت شما اهمیت نمی دهد.

در طول دهه 1990، شرکت هایی مانند GeoCities، Tripod و Angelfire شروع به ارائه سرویس های هاستینگ رایگان کردند. هدف آنها این بود که سرویس هاستینگ معروف تر شود. اما در هند، این سرویس بسیار کند پیش رفت. علت این مسئله عدم نفوذ اینترنت و آگاهی در مورد ساخت وب سایت و اثرا چندگانه آن بر کسب و کار بود.

در حال حاضر، هند ششمین اقتصاد بزرگ جهان است و بیشترین جمعیت جوان را در جهان دارد. این کشور در آگوست 2018، به سطح بی سابقه ای از تراکنش های دیجیتالی به ارزش 82/2 تریلیون دلار رسید. به علاوه، کشور هند دارای رتبه دوم در تعداد کاربران اینترنت است و این تعداد همچنان در حال افزایش است. اکثر کسب و کارهای سنتی و آفلاین، در اینترنت حضور پیدا کرده اند. آنها نه تنها می خواهند محصولات خود را آنلاین بفروشند، بلکه به دنبال این هستند که برند خود را جهانی کنند. این روند، دریایی از فرصت ها را برای کسب و کارها جدید ایجاد کرد. به کمک اینترنت، آنها می توانستند، کسب و کارشان را آنلاین پشتیبانی کنند.

استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک برای راه اندازی سایت شان، هزینه های زیادی به شرکت های هاستینگ می دهند. بنابراین وجود شرکتی که پلت فرم آسان و ارزانی ارائه دهد، برای آنها مناسب تر است. شرکت هایی که محصولات ساده ای دارند، به دنبال هاستی هستند که مقرون به صرفه و قابل اعتماد باشد. در دسترس بودن و مقیاس پذیری آسان برای برنامه ریزی ویژگی های بیشتر، به مشتریان استارتاپ ها این امکان را می دهد که به محض رسیدن به مشکلی، ارتقا یابند.

قدرت وب هاستینگ

یک استارتاپ این وظیفه را دارند که افراد بیشتری آنلاین شوند، بنابراین باید نیازها، درخواست ها، و موانع راه اندازی یک استارتاپ را درک کند. یک شرکت وب هاستینگ خوب در هر زمانی از کاربرانش در مقابل هر بحرانی مقابله می کند. آنها برای اینکه در مقابل مشکلاتی مانند از دست رفتن داده ها، مقابله کنند، نسخه های پشتیبان منظمی از سرور تهیه می کنند.

شرکت ها برای اطمینان از مقیاس پذیری، امنیت، و دیده شدن توسط موتورهای جست و جو، طراحان وب و توسعه دهندگان را با دستمزدهای بالایی استخدام می کنند. اما اکثر مردم از این مسئله مطلع نیستند که با افزودن لایه های امنیتی، ابزارهای اسکریپت آسان و خودکار امروزی، می توانند خودشان وب سایت بسازند. اگرچه امروزه، بلاگ های آموزشی و ویدئوهای آموزشی فراوانی در اینترنت وجود دارد، چیزی که مردم به آن احتیاج دارند، منابع موثر است. منابعی که این دستورالعمل ها را پشتیبانی کند.

یک شرکت هاستینگ خوب، ابزارهای آسان در اختیار کاربرانش می گذارد. ابزارهایی که تمام ویژگی های ضروری سایت، بهینه سازی موتورهای جست و جو و پشتیبانی را پوشش دهد. به علاوه شرکتی که به مشتریانش اهمیت می دهد، 7 روز هفته و بیست و چهار ساعت روز پشتیبانی ارائه می دهد. در واقع، نه تنها به آنها کمک می کند که وب سایت خود را بسازند، بلکه در مقابله با هر مشکلی به آنها کمک می کند.

سیستم های امنیتی مجهز به هوش مصنوعی

امروزه، حمله های سایبری به شدت در حال افزایش است. در نتیجه، برای اطمینان کامل از امنیت وب سایت شرکت و داده های آنلاین، نیروی انسانی نمی تواند همواره فرایند نظارت را انجام دهد.

مزایای خدمات ابری

استارتاپ ها معمولا برای ارائه راه حل های مقیاس پذیری و قیمت های منعطف، کاملا از سرویس های ابری استفاده م کنند. این سرویس ها به مشتریان، قدرت نامحدود می توانند. در نتیجه، می توانند بدون هیچ نگرانی ای، بر سرویس هایی که استفاده می کنند، کنترل داشته باشند.

استفاده از سرویس های ابری، سرعت صفحات وب را نیز ارتقا می دهد. بنابراین مشتریان دیگر لازم نیست برای فضای استفاده نشده هاست شان پولی پرداخت کنند. به علاوه، آنها می توانند در مواقع لزوم، داده ها را ایمن سازی کنند، از آنها نسخه پشتیبان تهیه کنند و آنها را ذخیره کنند.

در یک اقتصاد دیجیتال، زمانی که سازمان رشد می کند، داده های تولید شده توسط سازمان نیز رشد می کنند، رشد بسیار سریع می تواند منجر به تجمع داده های زیادی شود. به علاوه، نگهداری از سرورهای داده متمرکز نیز گران تمام می شود. استفاده از نرم افزاری مجهز به سیستم ابری می تواند مشکلات ناشی از رشد شرکت و افزایش داده ها را به حداقل برساند.

چرا انتخاب یک شرکت وب هاستینگ مناسب مهم است؟

گرچه اکثر اپلیکیشن های مبتنی بر وب، روی ابر قرار دارند. برخی از وب سایت ها همچنان از سرورهای هاست اشتراکی، VPS ها و سرورهای اختصاصی استفاده می کنند. استفاده از این سرورها برای صرفه جویی در هزینه ها، استقرار و مدیریت آسان انجام می شود. اما باز هم مشکلاتی وجود دارد. وب سایت هایی که روی سرورهای فیزیکی اشتراکی هستند، معمولا کند می شوند، زمان downtime بیشتری را تجربه می کند و بر ویژگی های پیشرفته متنوع، کنترل کمی دارد و یا هیچ کنترلی وجود ندارد. اینجاست که سرویس های میزبانی ابری، تبدیل به یک گزینه ضروری می شود.

به کسانی که نسبت به اهمیت و ضرورت سیستم های ابری شک دارند، می توان گفت که با استفاده از خدمات ابری، اعضای وب هاستینگ می توانند مشترکین زیادی ارائه دهند. آنها سعی می کنند گزینه هایی مانند شخصی سازی آسان، مقیاس پذیری آسان و در دسترس، قیمت های منعطف و غیره را برای مشتریان شان فراهم کنند.

صاحبان وب سایت ها به کمک سیستم ابری، قدرت و کنترل نامحدودی برای ارائه خدمات شان کسب می کنند. در طول مرحله اول، وب سایت ها از سیستم محدود استفاده می کنند، اما زمانی که به ابر منتقل شدند، می توانند مقیاس پذیری را انجام دهند، شخصی سازی کنند و هر تعداد ترافیکی را پشتیبانی کنند. فضای سرور اشتراکی، مشترکین زیادی دارد و افراد زیادی از آن استفاده می کنند، بنابراین، استارتاپ ها باید از شرکت خوبی برای میزبانی سایت شان استفاده کنند.

اهمیت وب سایت ها و وب هاستینگ ها

روزهایی که محبوب بودن در فضای وب ضروری بود، گذشته است و حالا برای اینکه معروف شوید، حتما باید در فضای وب حضور داشته باشید. بنابراین، انواع وب سایت ها، از جمله یک وبلاگ سفر، سایت نمایش عکس، پرتال گروه فریلنسرها، یا یک استارتاپ فروش دیجیتال، اقشار مختلف مردم و شرکت ها، همگی در حال پیوستن به شبکه عظیم اینترنت هستند.

بازار میزبانی وب با نام های مختلفی مانند سرویس های وب آمازون، هاست گیتور، گو ددی، و سرورهای جدیدی مانند iPage و InMotion Hosting، اشباع شده است. با این حال، سرورهای داخلی در سال های اخیر رشد کرده اند. این سرورها، راه حل های بومی به مشتریان خود ارائه می کنند. سرورهای داخلی می توانند امنیت، ایمنی و ابزارهای های پیشرفته را در قیمت های مناسبی به وب هاستینگ ارائه کنند.

دسته بندی ها : هاست
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *