صفحه اصلی

ویژگی های هاست مناسب وردپرس

۱۲ آذر ۱۳۹۹

پس از طراحی سایت باید به فکر ویژگی های هاست مناسب وردپرس و انتخاب یک هاست متناسب با ساختار سایت و نیازهای خودتان باشید. و از یکی از شرکت‌های هاستینگ، یک هاست اجاره کنید. با اجاره کردن هاست، بخشی از منابع سرور در اختیار شما قرار می‌گیرد و میزان پهنای باند، مقدار فضای میزبانی، مقدار ram به شما اختصاص داده می‌شود. تمام فایل‌های سایت را می‌توانید در آن قرار دهید.

برای سیستم‌های مدیریت محتوای وردپرس، به علت اینکه بر مبنایphp  هستند، هاست لینوکسی بسیار کاراتر و مناسبتر از هاست ویندوزی است. برخی از این هاست‌های لینوکسی برای وردپرس بهینه‌سازی شده‌اند که به آنها هاست وردپرسی گفته می‌شوند.

 

مزایای استفاده از هاست وردپرسی

هاست یا سرویس میزبانی وب اختصاصی وردپرس بهینه‌سازی شده برای وردپرس است و نسبت به بقیه هاست‌ها سازگارتر از وردپرس است.

  • پیکربندی آن دقیق‌تر است
  • سرعت بارگزاری بیشتری دارد
  • عملکرد بهتری دارد
  • سرعت و امنیت آن در مقایسه با هاست اشتراکی بهتر است.
  • امکان پشتیبان‌گیری خودکار روزانه از وب‌سایت و پایگاه داده شما را دارند.
  • یک تیم پشتیبانی تخصصی برای رفع مشکلات سایت‌های وردپرس دارند.
  • از به‌روزرسانی‌های اصلی وردپرس و افزونه‌ها مراقبت می‌کند و درصورت نیاز می‌تواند به‌صورت خودکار وردپرس شما را ارتقا می‌دهد.

 

برای دریافت مشاوره و یا خرید سرویس مناسب با شماره ی  02148655 تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را به ثبت برسانید.

     

    چه منابعی در یک هاست‌ وردپرس باید در نظر گرفته شود؟

     

    هنگام خریدسرویس میزبانی وب وردپرسی بهتر است به این موارد دقت کنید:

     

    1. ظرفیت و رم استاندارد

    از جمله گزینه‌های اولیه در خرید یک هاست وردپرس، ظرفیت و رم استاندارد است. برای وردپرس معمولا 500 مگابایت کافی است اما به مرور زمان فایلهایی به سایت بارگذاری میشود پیشنهاد میشود هاست حداقل 1 گیگابایتی خریداری کنید.

     

    2. پهنای باند و انتقال اطلاعات

    باید به پهنای باند سرویس توجه کنید زیرا به شما نشان می‌دهد که چه تعداد کاربر می‌توانند از وبسایت شما بازدید کنند. همچنین ببینید که به چه میزان امکان انتقال داده و اطلاعات را دارد.

     

    3. افزودن دامنه و ایمیل

    دقت کنید هاستی که قصد خریداری آن را دارید امکان اضافه کردن دامنه‌های جانبی و همچنین ساخت ایمیل‌های اختصاصی وجود داشته باشد.

     

    4. امنیت

    مهم‌ترین گزینه‌ در خرید هاست وردپرس، امنیت است. سرویس شما نباید نفوذپذیری خوبی داشته باشد چرا که فایل‌های سایت شما به خطر میوفتد.

     

    فاکتورهای مهم برای انتخاب هاست وردپرس

    فاکتورهای مهم برای انتخاب هاست وردپرس چیست؟

     

    1.    آپ‌تایم بالای هاست

    مدت زمانی که سرور در حال اجرا است و بدون اختلال سرویس می‌دهد، آپ‌تایم گفته می‌شود. ایده‌آل‌ترین آپ تایم صد درصد است، اما وجود ندارد. شرکت‌های هاستینگ تضمین 99 درصد را می‌دهند. شاید این درصد بالایی به نظر برسد، اما به این معناست که سایت به مدت 15 دقیقه در روز، از دسترس خارج می‌شود. برخی دیگر از شرکت‌های هاستینگ، تضمین 99.99 درصد را می‌دهند که آن هم به معنای قطعی 2 الی 3 دقیقه در روز است. در حالت کلی، مقدار آپ‌تایم برای یک هاست وردپرس خوب، نباید کمتر از 99.4درصد  باشد.

     

    2.    پشتیبانی تخصصی برای سایت‌های وردپرسی

    پشتیبانی تخصصی وردپرس برای هر شرکت هاستینی ضروری است چرا که اکثر سایت‌ها از وردپرس استفاده می‌کنند و باید مشکلات احتمالی کاربران حل شود.

     

    3.    پشتیبان گیری روزانه از وب‌سایت شما

    یکی از موارد مهم در انتخاب هاست وردپرسی پشتیبان‌گیری است.  این که چند وقت یک بار، سایت شما نیاز به پشتیبان‌گیری دارد. هر شرکت هاستینگی بر حسب پلن انتخابی شما به صورت روزانه یا هفتگی نسخه پشتیبان به شما خواهد داد. این مورد به حجم فعالیت شما بستگی دارد.

     

    4.    سیستم‌عامل و کنترل پنل

    گفتیم که هاست وردپرس باید لینوکسی باشد تا سازگارتر و کاراتر باشد. هاست وردپرس یک هاست لینوکسی است که برای سایتهای وردپرس بهینه شده است. معمولا کنترل پنلهای سی پنل و دایرکت ادمین برای وب سایت‌های وردپرسی توصیه می‌شود. سی پنل به علت رابط کابری گرافیکی از محبوبیت بالایی بین صاحبان سایت دارد.

     

    5.    سرعت هاست(زمان بارگزاری)

    سرعت هاست یکی دیگر از معیارهای مهم انتخاب هاست وردپرس است. شما باید از شرکتی خرید کنید که هاست با سرعت بالا ارائه دهد. برای سنجش سرعت هاست‌هایی که یک شرکت ارائه می‌دهد بهتر است به سایت‌هایی که این شرکت به آنها میزبانی می‌دهد مراجعه کرده و توسط وب سایت  GTmetixسرعت آنها را با هم مقایسه کنید.

     

    سخن پایانی

    هاست وردپرس به دلایلی که برشمردیم مناسب سایت‌های وردپرسی بهینه شده است. سازگاری زیادی با سایت شما خواهد داشت و امکان پیکربندی دقیق‌تری داشته و سرعت بارگزاری بیشتر و عملکرد بهتر خواهد داشت. اگر در هنگام خرید یک هاست وردپرسی به ویژگی هایی مانند امنیت، سرعت، پشتیبان‌گیری دقت کنید، یک هاست باکیفیت خواهید داشت که با اطمینان می‌توانید از آن استفاده کنید.

     

     

    دسته بندی ها : هاست
    برچسب ها :

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *