صفحه اصلی

چرا باید به زودی ویندوز 7 خود را به ویندوز 10 ارتقا دهیم؟

۱۴ آبان ۱۳۹۸

ویندوز 7 تقریبا بیش از یک دهه عمر دارد، اما هم چنان یک سیستم عامل بسیار محبوب و معروف برای کسب و کارها در سرتاسر دنیا است. متاسفانه برای آنهایی که هم چنان از این ویندوز استفاده می کنند، باید بدانید که مایکروسافت به زودی پشتیبانی نرم افزار شما را قطع می کند . یعنی باید خیلی زود گزینه های ارتقا را بررسی کنید و یکی را انتخاب کنید. احتمالا انتخاب شما هم ویندوز 10 خواهد بود. در این مقاله بررسی می کنیم که چرا این تغییر از اهمیت زیادی برخوردار است و کاربران چطور به سادگی و با کمک یک متخصص خدمات کامپیوتر از پس آن برمی آیند.

هرآنچه باید درباره ارتقا ویندوز 7 خود بدانید
پایان پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز 7

در ژانویه 2020 مایکروسافت به پشتیبانی خود از سیستم عامل ویندوز 7 پایان می دهد. این بدین معنی است که این کمپانی دیگر خدمات بروزرسانی را برای این نرم افزار منتشر نمی کند، که شامل رفع باگ ها و مشکلات امنیتی نیز می شود. مسلما اگر پس از این مدت هم چنان از ویندوز 7 استفاده کنید، کامپیوتر خود را در معرض انواع ویروس ها، هکرها، بدافزارها و تهدیدهای متنوع و گوناگون امنیتی دیگر قرار خواهید داد.

ارتقا ویندوز 7 به 10

نحوه ارتقا

اگر از یک کامپیوتر قدیمی با ویندوز 7 استفاده می کنید، زمان ایده آلی برای تغییر کامپیوتر و خرید یک سیستم جدید با نرم افزاهای پشتیبانی شده و ویژگی های بهتر است، اگر به فکر خرید نیز بوده اید که چه بهتر. اگر می خواهید کامپیوتر قدیمی خود را نگه دارید یا توانایی ارتقا سخت افزارها را نیز ندارید، ارتقا کامپیوتر فعلی به ویندوز 10 کار ساده ای خواهد بود. ویندوز 10 هم چنان تحت پوشش پشتیبانی مایکروسافت است و بروزرسانی های معمول امنیتی را نیز دریافت می کند. اگر نمی دانید که چطور این کار را انجام دهید، با خدمات کامپیوتری محل خود تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: چگونه میزان انتقال داده خود را کاهش دهیم؟

برای نصب ویندوز 10 چه سخت افزاری مورد نیاز می باشد؟

قبل از اینکه به طور کامل به ویندوز 10 مهاجرت کنید ، ابتدا سیستم سخت افزاری کامپیوتر خود را بررسی کنید که آیا مناسب ویندوز 10 می باشد یا خیر.اینکار به شما کمک می کند که ویندوزی بیشتر از توان سخت افزاری نصب نکنید. همچنین اگر از نرم افزار خاص یا یک بازی به خصوص استفاده می کنید، شاید بهتر باشد پیش از ارتقا بررسی کنید که روی ویندوز 10 نصب می شود یا خیر.

سخت افزار مورد نیاز برای ویندوز 10 نسخه 32 بیتی

سخت افزار کمیت
پردازنده 1 گیگا هرتز
حافظه RAM 1 گیگا بایت
فضای آزاد هارد دیسک 16 گیگا بایت
نمایشگر 1024 در 600 پیکسل

سخت افزار مورد نیاز برای ویندوز 10 نسخه 64 بیتی

سخت افزار کمیت
پردازنده 1 گیگا هرتز
حافظه RAM 2 گیگا بایت
فضای آزاد هارد دیسک 20 گیگا بایت
نمایشگر 1024 در 600 پیکسل

بیشتر بخوانید: 3 نکته مهم در پیشگیری از ویروسی شدن کامپیوتر

دسته بندی ها : سایر
برچسب ها :

یک دیدگاه برای "چرا باید به زودی ویندوز 7 خود را به ویندوز 10 ارتقا دهیم؟"

  1. علیرضا گفت:

    یه سوال آیا اجباری به تغییر ویندوز ۸ به بالاتر هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *