صفحه اصلی

وب هاستینگ – چرا سرویس وب هاستینگ ضرورت دارد؟

۱۰ مهر ۱۳۹۸

آن دسته از افرادی که قصد دارند یک صفحه‌ی وب جدید بر روی بستر اینترنت ایجاد کنند که به واسطه‌ی آن بتوانند توسط بسیاری از افراد در سراسر جهان بازدید شوند، نیاز دارند که سرویس وب هاستینگ را به کار بگیرند. دلایل بسیار زیادی وجود دارند که چرا به یک ارائه دهنده‌ی وب هاستینگ نیاز دارید که بتواند مزایای بسیاری از جمله منابع و ابزارهای مکمل برای هاستینگ را ارائه کنند. می‌دانیم که داشتن سرور وب اختصاصی ( سرور اختصاصی آلمان ) که خودتان مالک آن باشید بسیار پر هزینه است؛ علاوه بر این که این امر همیشه سودآور نیست، به همین خاطر به منظور میزبانی یک وب‌سایت شما به موارد بسیاری نیاز خواهید داشت.

به همین خاطر باید ارائه دهندگان خدمات وب هاستینگی انتخاب شوند که طرح های بسیاری را برای ارائه به ما در اختیار داشته باشند و عملکرد بهتری را برای وب‌سایت ما تضمین کنند.بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ نیز ترجیح می دهند تا از خدمات وب هاستینگ و یا سایر خدمات که توسط مراکز داده ارائه می شود بهره ببرند تا اینکه دیتاسنتر شخصی خود را مدیریت کنند.

خدمات وب هاستینگ به افراد و کمپانی‌ها سرعت‌های اتصال بسیار سریع‌تری را حتی در اتصالات چندگانه ارائه می کنند که سرویس بهتر و مسائل تعلیقی کمتری را فراهم می‌کنند. همچنین، ارائه کنندگان خدمات وب هاستینگ خدمات امنیتی بسیار کاربردی را ارائه می‌کنند که شامل فایروال‌ها می‌شود که از دسترسی کاربران خارج از سایت جلوگیری می‌کنند.

اگر سایتی تجاری باشد، این سرویس‌ها کمک می‌کنند که سایت از امنیت کاربران اطمینان حاصل کند. داشتن سرویس وب هاستینگ برای سایت به این مفهوم است که اگر تراکنش‌های مالی آنلاین داشته باشید، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات محافظت شده و از دسترس اشخاص ثالث دور خواهند بود.

جهت مشاهده پلن های سرور های مجازی کلیک کنید

علاوه بر این، به کار گیری سرویس‌های وب هاستینگ مسیر را برای هر فرد و کسب‌وکاری که قصد دارد یک وب سایت اینترنتی برای خود داشته باشد، تسهیل می‌کند. در حقیقت، مدیران کسب و کار دیگر نیازی به تجارب قبلی یا دانشی پیشرفته برای میزبانی سایت به جهت مدیریت سرور و بحث میزبانی سایت ندارند. زیرا افراد حرفه‌ای و فنی ای در دسترس هستند که از بسیاری از رویه‌ها و پروسیجر‌های ضروری به صورت شبانه روزی و 24 ساعته مراقبت و پشتیبانی می‌کنند. پس شما می‌توانید زمانی برای تمرکز بر سایر وظایف طراحی وب یا مدیریت سایر عناصر صفحه‌ی وب خود داشته باشید. به طور مشابه، اگر با مشکلی نیز رو به رو شوید، شما می‌تواند برای رفع آن در کمترین زمان ممکن، در عین صرفه‌جویی در زمان و پول،  با پشتیبانان ارائه‌دهندگان خدمات وب هاستینگ تماس برقرار کنند.

در غیر این صورت، اگر تصمیم‌گیری شما مبتنی بر این است که خودتان این کار را انجام بدهید، احتمالا باید افرادی با دانش تکنیکی را جذب کنید و هزینه‌هایی را به آن‌ها پرداخت کنید که فعالیت‌های نگهداری و سایر وظایف مورد نیاز را بر عهده بگیرند که اساسا از دیدگاه اقتصادی مقرون به‌صرفه نبوده و به میزان بسیار کمتری عملی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: یک راهنمای مفید برای انتخاب شرکت میزبان وب مناسب

دسته بندی ها : هاست
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *