صفحه اصلی

مهم ترین ویژگی های پلن هاستینگ

۲۵ شهریور ۱۳۹۸

پلن هاستینگ یکی از مهم ترین ارکان مبحث هاستینگ یا میزبانی وب است. به بسته های پیشنهادی هاست که به سایت شما اختصاص داده می شود پلن می گویند.  هر پلن مشخصات و قابلیت های خاص مربوط به خود را شامل می شود که در ادامه این مطلب به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

فضای دیسک

همه حسابهای هاستینگ مقدار مشخصی از فضای دیسک را ارائه می دهند که می توانید از آن برای ذخیره فایل های وب خود استفاده کنید. این مسئله توصیه می شود که میزان فضای مورد نیاز خود برای وظایف مختلف را تخمین بزنید. برای ایمیل ها، فایل های وب، پایگاه داده ها و غیره چه میزان فضا نیاز دارید؟ با تجزیه و تقسیم بندی استفاده خود، می توانید به راحتی برآورد کنید که چه مقدار فضا نیاز دارید.

هاستینگ

حساب های ایمیل

حساب های ایمیل یکی از ویژگی های مشترک میزبانی وب هستند، به خصوص اگر شما از یک دامنه میزبانی می کنید. سه نوع اصلی از حساب های ایمیل وجود دارد: POP3، Forwarding و Aliases.

حساب های POP3 جعبه های دریافت سنتی هستند. شما بر روی سرور برای ذخیره ایمیل های خود فضا در اختیار دارید و در عین حال می توانید از یک برنامه ایمیل برای دانلود ایمیل خود استفاده کنید. هر یک ترکیب از اطلاعات ورودی و رمز عبور معمولا برابر با یک حساب است.

ایمیل های Forwarding در صورتی که شما از سرویس یک کمپانی دیگر استفاده می کنید تا ایمیل هایتان را برای شما فیلتر کند مفید هستند. ایمیل ها به جای ذخیره شدن در سرور ایمیل شما، به آدرس ایمیل دیگری هدایت می شوند.

حساب های Aliases نیز شبیه به حساب های forwarding هستند. بعضی از میزبان ها به شما اجازه می دهند یک catch-all alias راه اندازی کنید که اغلب برای جمع آوری ایمیل هایی که نزد سرور شما ناآشنا هستند به کار می رود.

دسترسی FTP

پس از اینکه صفحات وب خود را در رایانه خود ایجاد کردید، باید این فایل ها را به سرور وب انتقال دهید. فایل های شما با استفاده از FTP به سرور منتقل می شوند.

درصورتی که در انتخاب شرکت ارائه دهنده اینترنت خود گمان دارید این مقاله را مطالعه بفرمایید

 

تعرفه وخدمات سرور مجازی vps

 

دسته بندی ها : هاست
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *