صفحه اصلی

غیرفعال کردن بکاپ گیری اتومات در icloud

۱۱ آذر ۱۳۹۹

عده بسیار زیادی از مردم به استفاده از وسایل برند اپل روی آورده‌اند از جمله گوشی و کامپیوتر. همانطور که می‌دانید سیستم عامل IOS نسبت به اندروید (Android) و ویندوز (Windows) تفاوت‌های زیادی دارد. حتی بسیاری از کاربران IOS هنگام کار با سیستم عامل اندروید به مشکل برمی‌خورند.

 

شرکت اپل برای امنیت بالای محصولات خود یک برنامه پشتیبان برای آن‌ها تعبیه دیده است. این برنامه Icloud نام دارد. شما با استفاده از اینترنت و این اپ از تمام اطلاعات و داده‌های خود یک نسخه پشتیبانی تهیه می‌کنید.

 

این فرآیند تنها به گوشی‌های ایفون ختم نمی‌شود و هر محصول اپل از این قابلیت برخوردار است. حال عده‌ای برای بروز مشکلات زیاد این برنامه، قصد غیرفعال کردن بکاپ گیری اتومات در Icloud را دارند. در این مطلب ما بطور کامل و مفصل به این موضوع می‌پردازیم و روش‌های لغو آن بر روی آیفون، آیپد و سیستم عامل مک را توضیح خواهیم داد.

 

 

غیرفعال کردن بکاپ گیری در Icloud

 

غیرفعال کردن بکاپ گیریث اتوماتیک در مک

 

1. مک (MAC)

 

ابتدا به منوی سیستم خود مراجعه کنید و سپس بر روی آیکون Icloud کلیک کنید. و سپس از صفحه ایجاد شده تیک هر برنامه‌ای را که مایل بودید بردارید. یا بطور کل گزینه SIGN OUT را کلیک تا از این برنامه خارج شوید. با انجام این پروسه به راحتی آی کلود شما غیرفعال می‌شود.

 

 

2.آیفون یا آیپد (IPhone)

 

به تنظیمات (Setting) گوشی خود مراجعه کنید. با زدن گزینه ID یا همان نام خود وارد صفحه جدیدی می‌شوید. با پایین آوردن صفحه Icloud Backup را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.

با غیرفعال کردن گزینه آن از حساب کاربری خود SIGN OUT شدید.

 

غیرفعال کردن بکاپ گیری اتوماتیک در ایفون

 

حال اگر قصد غیرفعال کردن برخی از برنامه‌ها را داشته باشید اندکی روش آن تغییر می‌کند. در وهله اول وارد تنظیمات خود شوید و با ضربه بر روی نام خود و پیدا کردن آی‌کلود صفحه‌ای از نام برنامه‌ها برایتان باز می‌شود. با فعال و غیرفعال کردن برنامه‌های دلخواه خود می‌توانید بکاپ گیری را متوقف یا شروع کنید. روش غیرفعال کردن Icloud  در آیپد مانند آیفون انجام می‌شود و تفاوت زیادی در این دو وجود ندارد.

 

کلام آخر

 

با غیرفعال کردن آی‌کلود امکان دارد بسیاری از فایل‌های پشتیبانی خود را از دست بدهید و دیگر امکان بازگشت آنها وجود ندارد. غیرفعال کردن Icloud روش‌های گوناگونی دارد. همانطور که گفته شد بسته به سیستم عامل و دستگاه شما متغیر است. پس حتما مطمئن باشید که روش درست را انتخاب می‌کنید. امیدواریم شما را در این زمینه یاری کرده باشیم.

 

مطلب مرتبط: چرا هات اسپات آیفون کار نمیکند؟؟راه حل های مشکل هات اسپات نشدن آیفون

 

دسته بندی ها : مجله صفر و یک
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *