صفحه اصلی

سرویس میزبانی وب تجاری ، راهی برای موفق و آنلاین نمودن کسب و کار

۰۹ مهر ۱۳۹۸

سرویس میزبانی وب شما سرور را اجرا خواهد کرد و سرور نیز به عنوان خانه آنلاین محتوا وبسایت شما عمل خواهد کرد. این امر سبب می شود هر کسی با وارد کردن نام دامنه شما قادر باشد شما را در لیست نتایج موتور جستجو پیدا کرده و یا بر روی تبلیغات کلیکی شما کلیک کند. اما چگونه می توان این کار را انجام داد؟ برای استفاده از سرویس میزبانی وب برای کسب و کار خود با دو مرحله زیر شروع کنید

  • یک نام دامنه ثبت کنید

نامه دامنه شما آدرس آنلاین کسب و کارتان است پس آن را طوری انتخاب کنید که به راحتی شناسایی شده و به خاطر سپردن آن سخت نباشد.  همچنین به یاد داشته باشید که ممکن است اولین انتخاب شما در دسترس نبوده و کس دیگری قبل از شما آن را برای خود ثبت کرده باشد.

درحالی که همیشه استفاده از سرویس میزبانی وب رایگان یکی از گزینه های موجود است، میزبانی از یک وبسایت تجاری معمولا نیازمند فضای بیشتری از حافظه، پهنای باند، تعداد صندوق های ایمیل و سایر سرویس ها است که اغلب توسط سرویس دهندگان پولی ارائه می شوند.

زمانی که نام دامنه خود را ثبت کرده و حساب کاربری سرویس میزبانی وب خود را ایجاد کردید، می توانید به دنبال سرویس میزبانی وب مورد نظر خود بگردید، این سرویس ها بسته به هر کمپانی متفاوت هستند. به همین دلیل مهم است که پیش از ایجاد حساب کاربری سرویس میزبانی وب ، کمپانی مورد نظر  خود را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید.

یک سرویس میزبانی وب تجاری می تواند مزایای زیادی را برای شما و کسب و کارتان به همراه داشته باشد که مهم ترین آن ها به شرح زیر هستند:

سازنده وبسایت

بسیاری از پکیج های سرویس میزبانی وب تجاری شامل یک ابزار ساخت وبسایت هستند که می تواند حتی به صاحبان کسب و کاری که کم ترین دانشی از تکنولوژی دارند نیز کمک کند تا وبسایت خود را راه اندازی کنند. با این ابزار به سادگی می توانید قدم به قدم با دنبال کردن دستور العمل ها محتوای مورد نظر خود را در داخل وبسایت آپلود کنید. اما اگر تمایل دارید وبسایت شما اختصاصی طراحی شود از  سرویس دهنده میزبانی وب خود سوال کنید که آیا آن ها کار طراحی حرفه‌ای نیز انجام می دهند یا خیر.

میزبانی بلاگ

وبسایت های سنتی به شما این اجازه را می دهند که با مشتریان خود صحبت کنید اما بلاگ ها امکان تعامل با مشتریان را فراهم می کنند؛ چیزی که بسیار تاثیر گذار تر است. بلاگ ها این امکان را به شما می دهند که با مشتریان خود ارتباطات خصوصی برقرار کنید و از نظرات آن ها بازخورد های ارزشمندی را دریافت کنید. تمام این مزایا باعث می شود که بخواهید در برنامه میزبانی وب تجاری خود یک قسمت بلاگ نیز بگنجانید.

گزارش های ترافیک

در روش های تجارت فیزیکی تشخیص اینکه چه چیزی باعث رضایت مشتریان و چه چیزی موجب رنجش آن ها شده است کمی سخت است. این درحالی است که در تجارت آنلاین گزارشاتی مربوط به ترافیک شبکه وجود داشته و می توانند اطلاعات با ارزشی را در اختیار شما قرار دهند. از طریق این گزارشات می توانید دریابید که مشتریان شما از کجا می آیند. به عنوان مثال یک گزارش ترافیک می تواند به شما بگوید که بازدید کنندگان از کدام موتور جست و جو و کدام کلمه کلیدی استفاده کرده اند.

پشتیبانی فنی

با استفاده از سرویس میزبانی وب کسب و کار شما آنلاین شده و به لطف پشتیبانی کمپانی سرویس دهنده آماده ارائه خدمات است. این پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته باعث می شود  که مشتریان از اقصی نقاط جهان به وبسایت شما دسترسی داشته باشند. همچنین توانایی شما نسبت به دسترسی به پشتیبانی فنی از طریق تلفن، ایمیل و حتی لایو چت ها به شما یک حس امنیتی اضافه می دهد. البته لازم است در این زمینه کمی دقت کنید چرا که برخی از شرکت های میزبانی وب این پشتیبانی را به عنوان بخشی از پکیج میزبانی وب شما در نظر گرفته و هزینه ای جدا بابت آن دریافت می کنند.

در حالی که ممکن است ابتدا احساس غریبه بودن کنید اما مطمئن باشید از این مسئله شگفت زده خواهید شد که چقدر استفاده از سرویس میزبانی وب برای آنلاین کردن کسب و کار شما و به موفقیت رساندن آن آسان است. به یاد داشته باشید که موفقیت سرویس میزبانی وب تجاری شما در گرو جمع همه موارد ذکر شده است. بنابراین نسبت به انتخاب سرویس میزبانی خود دقت کنید.

 

بیشتر بخوانید : کدام سرویس میزبانی وب برای شما مناسب است؟

دسته بندی ها : هاست
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *