صفحه اصلی

راه های افزایش سرعت وردپرس!

۲۲ آذر ۱۳۹۹

سرعت فاکتور مهمی برای هر کسب و کاریست حالا اگر شما یک سایت وردپرسی راه اندازی کرده باشید خیلی برایتان مهم است که این سایت سرعت بالایی داشته باشد تا علاوه بر عدم وجود اختلال در مدیریت آن تعداد کاربران روزانه شما کم نشود. به همین دلیل امروز به راه‌های افزایش سرعت وردپرس می‌پردازیم تا شما عزیزان را در این زمینه راهنمایی کنیم. با ما همراه باشید.

 

افزایش سرعت سایت وردپرسی

 

خب تا اینجای کار به اهمیت سرعت در سایت پی بردید، ولی چگونه خودمان سرعت سایت را بالا ببرید؟ باید بگم که کار زیاد سختی نیست فقط تمام موارد زیر را رعایت کنید تا سرعت بارگزاری شما باعث خستگی کاربر نشود.

هاست

 

بیشتر بخوانید: چگونه منابع هاست خود را بهینه کنیم؟

 

انتخاب هاست مناسب یکی از مهمترین عوامل سرعت است که می‌تواند شما را در کسب و کارتان بالا ببرد. در ایران شرکت‌های ارائه دهنده هاست زیادی وجود دارد که شما با یکم تحقیق می‌توانید متوجه شوید که کدام بهتر است. حتما توجه داشته باشید که هاست شما بطور درست پیکر بندی شده باشد زیرا اگر انتخاب نامناسبی داشته باشید هرچه در راستای افزایش سرعت تلاش کنید بازهم بی نتیجه خواهد ماند.

 

کاهش حجم تصاویر

 

برای آپلود عکس‌ و ویدئو درون سایت حتما توجه داشته باشید که کمترین حجم ممکنه را قرار دهید تا هنگام بارگزاری سایت توسط کاربر زمان دانلود زیاد طول نکشد. همچنین المان‌های دریافتی از CSS و Javascript باید به نحوی باشد که هنگام دانلود توسط کاربر با یک کلیک صورت بگیرد.

 

بیشتر بخوانید : نکاتی جهت خرید هاست ایران و کاهش هزینه های اضافی

 

افزونه Lazy load

 

این افزونه چیکار میکند؟ وقتی که کاربر صفحه را به پایین اسکرول کند، تصویر باز می‌شود یعنی تا کاربر دستور اولیه برای باز شدن تصویر را ندهد، آن محتوا لود نمی‌شود همین عمل باعث می‌شود که بارگزاری سایت شما مرحله به مرحله پیش برود که باعث افزایش سرعت سایت می‌شود.

 

 

برای دریافت مشاوره و یا خرید سرویس مناسب با شماره ی 02148655 تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را به ثبت برسانید.

     

    به روز کردن سایت

     

    وردپرس به دلیل Open Source بودن هر از گاهی آپدیت جدیدی ارائه می‌دهد که این بروزرسانی با خودش افزونه‌های جدیدی به همراه دارد. شما موظف هستید که هر از گاهی سایت، پوسته و افزونه‌های خود را آپدیت کنید تا از کاهش سرعت جلوگیری کنید. همچنین علاوه بر سرعت، بحث امنیت نیز در پیش است، هر آپدیت شما را از تهدیدات امنیتی نیز حفظ می‌کند.

     

    فشرده سازی سایت

     

    با افزونه W3 total cache میتوانید کل سایت خود را فشرده سازی کنید. چجوری؟ به مسیر admin رفته و به قسمت Browser cache مراجعه کنید با فعال کردن گزینه Enable HTTP (gzip) compression تمام محتوا و سایت خود را فشرده کنید.

     

    کلام آخر

     

    تمام روش‌های گفته شده به شما در جهت افزایش سرعت وردپرس کمک خواهد کرد تا بهترین عملکرد را در حوزه اینترنت کسب و کارتان داشته باشید. امیدواریم در این مطلب بطور جامع راهنمای شما بوده و در پیشرفت بیزینس شما نقش مهمی داشته باشیم.

     

    بیشتر بخوانید : چرا وردپرس 5.5 ممکن است قاتل سایت شما بشود؟

    دسته بندی ها : مجله صفر و یک
    برچسب ها :

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *