صفحه اصلی

خرید vps و انتخاب سرویس مناسب

۱۷ تیر ۱۳۹۹

خرید vps یا سرور خصوصی مجازی این روزها به دغدغه ی خیلی از کسب و کارها تبدیل شده است. برای آن دسته از افرادی که صاحب یک کسب‌وکار آنلاین، وب‌سایت فروشگاهی و یا سامانه خدماتی و … هستند و از طریق فعالیت در فضای اینترنت مشتریان و بازدیدکنندگان زیادی را دارند و سطح بازدید از وب‌سایت آنها روزبه‌روز در حال افزایش بوده و به مرحله‌ای از کسب‌وکار آنلاین خود رسیده‌اند که دیگر یک‌هاست اشتراکی جوابگوی نیاز آنها نیست، یک سرور مجازی اختصاصی می‌تواند گزینه بسیار مطلوبی باشد. ازاین‌رو خرید vps می‌تواند بسیاری از نیازهای آنها در این زمینه را برطرف کرده و روند کسب‌وکار آنها را بهبود ببخشد.

 

سرور خصوصی مجازی (VPS) چیست؟

VPS مختصر شده عبارت Virtual private network به معنی سرور اختصاصی مجازی است. هاستینگ VPS بخشی از یک سرور اختصاصی می‌باشد که توسط مجازی سازها ایجاد می‌شود. به عبارت دیگر سروری با سیستم عامل و منابع اختصاصی در درون یک سرور بزرگتر است. در این مقاله می خواهیم به طور کامل با این سرویس آشنا شویم و در نهایت شما تصمیم می گیرید که کدام سرویس برای شما مناسب تر است. هاست VPS نوعی از میزبانی است که اگر شما بخواهید از یک برنامه ساده میزبانی استفاده کنید یک گزینه بسیار مناسب است. هاستینگ یک محیط اختصاصی همراه با کنترل بیشتر و توانایی اجرای کارهای پیشرفته در وب سایت شما فراهم می کند. فضای سرور به بخش های مختلف تقسیم شده است و سرورهای اختصاصی شما کمتر با خطرات امنیتی مواجه می شوند. سرور مجازی اختصاصی به‌طور معمول بر روی هر ابر سرور چند سرور مجازی قرارگرفته که دارای سیستم‌عامل و محیط ایزوله شده مجزایی برای هر سرور مجازی می‌باشد. خرید vps یا سرور مجازی اختصاصی برای بسیاری از شرکت‌ها، سازمان‌ها و وب‌سایت‌هایی که به منابع بیشتری جهت ارائه خدمات خود نیاز دارند گزینه بسیار ایده آلی می‌باشد.

 

دلایل استفاده از VPS 

بیشتر صاحبان وب سایت های مبتدی با یک برنامه میزبانی مشترک شروع به کار می کنند. میزبانی وب برای سایت های کوچک طراحی شده است که امنیت در آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار نیست. هنگامی که سایت شما میزبان وب شد، احتمالا به یک VPS برای گام بعدی گزینه مناسبی است. بخش مهم VPS hosting مجازی سازی است. میزبان، یک سرور را به چند سرور مجازی کوچک تقسیم می کند، هر کدام از قطعات خود را از RAM و فضای هارد دیسک جدا می کنند. هنگامی که یک مشتری در یکی از این سرورهای مجازی را در اختیار می گیرد، آنها از یک تجربه جداگانه لذت می برند، زیرا سرور مجازی آنها نمی تواند توسط دیگر مشتریان خراب شود. (توجه داشته باشید که هنوز هم فضا و امنیت را با مشتریان خود به اشتراک می گذارید.)

 

اجازه دهید نگاهی خلاصه به ۶ دلیل خرید VPS بیندازیم:

  • فضای دیسک اختصاصی بزرگ
  • در دسترس بودن منابع بیشتر بدون وقفه
  • کنترل مطلوب‌تر سرور مجازی اختصاصی و توانایی مدیریت و در نظر گرفتن تقاضای بالا و تقاضای ترافیک بالا
  • امنیت بالای سرور مجازی اختصاصی و اقدامات امنیتی
  • سفارشی سازی با حفظ امنیت و عملکرد
  • مقیاس پذیری بیشتر
  • کم هزینه بودن سرویس در مقایسه با ویژگی ها
  • قابل ‌تغییر بودن VPS با توجه به اینکه در صورت نیاز به منابع بیشتر می‌توان سرور خود را ارتقاء داد
  • پشتیبانی بسیار عالی در vps
  • سرعت بسیار بالای سرور مجازی

 

برای دریافت مشاوره و یا خرید سرویس مناسب با شماره ی  02148655 تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را به ثبت برسانید.

     

    قبل از خرید vps، شما باید به دنبال چند ویژگی دیگر در cPanel باشید.

    مهمترین مهمترین ویژگی های cPanel

    • درایو حالت جامد (SSD) – انگیزه معمول برای خرید یک VPS سرعت است.- SSD ها به شما کمک می کند تا سرعت سایت خود را در هر جهت ارتقا دهید.
    • مدیریت – سطوح مختلف مدیریت سرور که میزبان می تواند ارائه دهد وجود دارد. حداقل، برای مدیریت سرور مجازی VPS که برای نظارت و تشخیص مسائل امنیتی حائز اهمیت است.
    • لینوکس یا ویندوز – تنها برخی از برنامه های میزبان VPS از ویندوز پشتیبانی می کند.
    • دسترسی ریشه – دسترسی ریشه به شما امکان می دهد که هر نرم افزاری که دوست دارید را نصب کنید یا فایلهای بدون محدودیت را تغییر دهید (فقط مراقب باشید!).
    • راه اندازی مجدد فوری – در حالی که توانایی راه اندازی مجدد فوری تقریبا استاندارد است، بسیار مهم است که بدانید “فوری” واقعا به معنای فوری است.

     

    مزایا و معایب استفاده از VPS

    مانند همه ی انواع میزبانی، VPS نکات مثبت و منفی ای دارد. در زیر، موارد اولیه را لیست می کنیم.

     

    مزایای VPS

    • VPS را می توان در چند دقیقه راه اندازی کرد
    • میزبانی وب VPS همخوانی بیشتری با سایر انواع میزبانی دارد زیرا سایت شما نمی تواند توسط یکی دیگر از مشتریانی که از منابع استفاده می کنند تحت تاثیر قرار گیرد
    • این نوع میزبانی دسترسی بیشتری به تنظیمات سرور می دهد
    • شما می توانید سایت را از VPS خودتان بر اساس اراده ایجاد و حذف کنید
    • هر سایت می تواند پنل کنترل خود را داشته باشد
    • نرم افزار را می توان نصب و اصلاح کرد
    • این امن تر از سایر روش های میزبانی وب است
    • یکی دیگر از مزایای VPS hosting توانایی سفارشی کردن سیستم عامل شما است. البته می توانید این کار را با یک سرور اختصاصی انجام دهید، اما با قیمت بسیار بالاتر.

    معایب VPS

    • شما باید کمی درباره مدیریت سرور بدانید
    • یک جهش در هزینه ها ایجاد می شود
    • یک VPS مدیریت نشده ممکن است یک گزینه ارزان باشد، اما اگر تجربه زیادی داشته باشید
    • انتخاب طرح می تواند پیچیده باشد.

     

    ۱۰ نکته انتخاب بهترین میزبان  vps

    سرویس vps که توسط مرکز داده صفر و یک ارائه می‌شود با تکیه‌بر تجهیزات قوی زیربنایی، سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و امنیتی و مطابق با استانداردهای بروز دنیا، قابلیت‌های بسیاری را برای کاربران خود به همراه خواهد داشت. در ادامه قصد داریم تا به نکاتی اشاره‌کنیم که در زمان انتخاب یک میزبان vps باید آنها را در نظر داشته باشید.

     

    نحوه مدیریت 

    در زمان خرید vps، باید به این نکته توجه کرد که آیا سرور مجازی توسط خود شخص مدیریت می‌شود یا توسط شرکت هاستینگ. به‌طور کلی اغلب توسعه‌دهندگان تمایل دارند که مدیریت سرور مجازی توسط خود  شخص انجام گیرد. در صفر و یک ما این نکته را در نظر گرفته و انعطاف‌پذیری و آزادی عمل بیشتری را در جهت به‌روزرسانی و تأمین امنیت سرور برای توسعه‌دهندگان سرور در نظر گرفته‌ایم و آنها می‌توانند خود به‌شخصه سرور را مدیریت کنند.

     

    نحوه کمک‌رسانی میزبان vps 

    در حقیقت یک شرکت هاستینگ حرفه‌ای بر اساس تکنیک‌های قوی و راه‌حل‌های مدیریتی پایه‌گذاری می‌شوند. ازاین‌رو در زمان خرید vps باید در نظر داشته باشید تا شرکت ارائه‌دهنده این سرویس بتواند شمارا در هر زمینه‌ای کمک کرده و همراه شما باشد. در صفر و یک با تکیه‌بر تجربه زیاد خود، سعی کرده‌ایم تا در تمامی مراحل مدیریت سرور شمارا یاری کنیم

     

    پشتیبانی بیست و چهار ساعته در هرروز هفته

    به‌طور کلی مشتریان انتظار دارند تا وب‌سایت شما همواره در دسترس باشد. ازاین‌رو باید در زمان خرید vps باید از این نکته اطمینان خاطر داشته باشید که میزبان vps  شما پشتیبانی مستمر و قدرتمندی داشته باشد. ازاین‌رو تیم فنی صفر و یک به‌طور بیست و چهار ساعته و در هفت روز هفته خدمات پشتیبانی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

     

    مقیاس‌پذیری vps

    در زمان خرید vps باید در نظر داشته باشید که یک vps مناسب باید به خوبی بتواند از داده‌های مشتریان خود محافظت کند. سعی کنید در زمان انتخاب میزبان vps به محدودیت‌های بودجه‌ای خود توجه کنید. در صفر و یک ما این امکان را فراهم آورده‌ایم تا به بتوانید بسته‌های vps اراده شده را مشاهده کنید و بتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما صحبت کنید و انتخاب ایده آلی داشته باشید.

     

     انتقال داده‌ها به سرور مجازی به شکلی مطمئن

    انتقال به یک‌هاست جدید مثل نقل‌مکان به خانه‌ای جدید می‌باشد. این امر اتفاقی جدید و هیجان‌انگیز به شمارمی آید ولی در شرایطی که داشته‌های شما که همان داده‌های وب‌سایت بشمار می‌آیند آسیبی نبینند. ازاین‌رو در صفر و یک یک انتقال یکپارچه و رایگان و تعهدی دائمی را به مشتریان خود ارائه می‌دهیم و امکان حذف اطلاعات مشتریان وجود ندارد.

     

    موقعیت جغرافیایی 

    به‌طور کلی تعیین موقعیت جغرافیایی سرویس میزبانی وب‌سایت شما در کشوری که مخاطبین بیشتری دارد، می‌تواند یک استراتژی مؤثر باشد. می‌توانید توسط ابزارهای تجزیه‌وتحلیل وب ارزیابی  کنید که موقعیت جغرافیایی کاربران شما به چه شکل است و نهایتاً بتوانید VPS  موردنظر خود را در موقعیتی انتخاب کنید که مخاطبان شما بیشتر در آن محل متمرکز هستند.

     

    ارزیابی نیازهای آینده vps شرکت 

    در صفر و یک به خوبی نسبت به این موضوع آگاه هستیم که نیازهای شرکت و یا وب‌سایت شما باگذشت زمان تغییر کرده و ازاین‌رو سعی می‌کنیم تا پروژه‌های شمارا برای دوره‌های طولانی‌مدت پشتیبانی کنیم.

     

    اضافه کردن IP اضافی به  vps

    این امکان وجود دارد که در موقعیت‌های گوناگون نیاز به اضافه کردن IP  به VPS خود داشته باشید که در صفر و یک ما این قابلیت را به سرورهای vps خود اضافه کرده‌ایم. این امر می‌تواند برای وب‌سایت‌های چندزبانه مفید باشد و به دامنه‌های گوناگونی مثل uk، com و … اجازه می‌دهد تا در کشور یا منطقه زبانی مربوط قرار داشته باشد. این امر به بهبود عملکرد سئو بین‌المللی وب‌سایت کمک شایانی خواهد کرد.

     

    دسترسی به روت

    دسترسی روت برای VPS های مبتنی بر لینوکس امری ضروری است. این امری است که در زمان خرید vps حتماً باید آن را در نظر بگیرید. در صفر و یک ما این امر را در نظر گرفته‌ایم و آخرین نسخه Plesk Onyx را که امکان مدیریت قوی بر عملکردهای کاربردی و اضافه کردن دامنه‌ها، وب‌سایت‌ها، پایگاه داده‌ها و … را دارد را برای سرورهای vps خود در نظر گرفته‌ایم.

     

    امنیت سرور

    با افزایش تعداد کاربران یک وی سایت قطعاً احتمال بروز مشکلات امنیتی در وب‌سایت نیز افزایش خواهد یافت. ازاین‌رو پیشنهاد می‌شود تا میزبانی وب‌سایت خود را از شرکتی دریافت کنید که vps آن از بروزترین قابلیت‌های امنیتی برخوردار باشد. در صفر و یک ما این امر را انجام داده و سرورهایی را به کاربران ارائه می‌دهیم که نم تنها از گزند سایر وب‌سایت‌هایی که با شما از سروری واحد استفاده می‌کنند،‌ در امان خواهند ماند، بلکه قادر خواهید بود سایر پروتکل‌های بازدارنده و امنیتی دیگر را نیز بر روی آن اجرا کنید.

     

    برای دریافت مشاوره و یا خرید سرویس مناسب با شماره ی  02148655 تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را به ثبت برسانید.

       

      انتخاب های شرکت صفرویک

       

      میزبان زیادی وجود دارد که برنامه های VPS را ارائه می دهند. بنابراین ممکن است بدانید که چه چیزی را انتخاب کنید. برای اینکه انتخاب را کمی ساده تر انجام دهید، ما 3 شرکت ارائه دهنده ی خارجی را به شما معرفی می کنیم.

      Liquid Web

      Liquid Web شهرت خوبی به عنوان یک شرکت میزبانی دارد، زمانی که حرف از عملکرد و پشتیبانی بالا به میان می آید. آنها دیگر سرویس میزبانی را پیشنهاد نمی کنند و در برنامه های رایانش ابری (مانند وی پی اس ها) و سرور اختصاصی در حال حاضر تخصص دارند.

      تمام برنامه های VPS همراه با دسترسی ریشه و مدیریت سرور توسط آن ها ارائه می شود که نگرانی های امنیتی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و عملکرد خوب سیستم را تضمین می کند. مشخصات فنی همه بسته های وی پی اس این شرکت بهتر از سایر رقبا است و حجم زیادی از فضای دیسک SSD را شامل می شود.

       

      میزبانی وب InMotion

      اگر بخواهید یک ارائه دهنده میزبان کمی مقرون به صرفه تر داشته باشید، Hosting InMotion ممکن است مناسبتر باشد.

      یک مزیت بالقوه این است که تمام عملیات آنها، از جمله مراکز داده، در ایالات متحده مستقر هستند. اگر بیشتر مشتریان شما در طرف دیگر جهان هستند، این می تواند باعث کند شدن زمان بارگذاری ایده آل شود.

      با این حال، برنامه های VPS ارائه شده توسط InMotion با قیمت مناسب و با ویژگی های بسیار زیادی همراه هستند. همه برنامه ها دارای ذخیره سازی SSD هستند و گواهینامه های SSL رایگان از طریق AutoSSL در Cpanel ارائه می شوند. در نهایت، میزبانی InMotion دارای اسناد پشتیبانی فوق العاده و یک تیم پشتیبانی عالی مستقر در ایالات متحده است.

       VPS Bluehost

      اگر شما واقعا در زمینه بودجه دارای محدودیت هستید، BlueHost گزینه دیگری برای میزبانی وب VPS است. در حالی که BlueHost در درجه اول برای برنامه های میزبانی وب خود شناخته شده است، گزینه های برنامه میزبان VPS آنها کاملا مناسب هستند.

      آنها مقدار زیادی از فضای دیسک SSD و RAM و همچنین پهنای باند نامحدود را با قیمت پایین ارائه می دهند. ماهمان سطح عملکرد و پشتیبانی Liquid Web و InMotion Hosting را از آن ها انتظار نداریم اما عملکرد معمول میزبانی وب خود را به خوبی ارائه می کنند.

       

      شرکت صفرویک مفتخر است که اعلام کند ، سرویس سرور مجازی این مجموعه به صورت تحویل آنی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. بنابراین مشترکین می توانند در هر ساعت از شبانه روز اقدام به خرید سرور مجازی کرده و یا عملیات ارتقای سرور مجازی را انجام دهند. خرید سرور مجازی تحویل آنی برای اولین بار در ایران توسط شرکت صفرویک ممکن پذیر شد. از این پس مشترکین صفرویک می توانند به صورت آنلاین از بین سرویس های سرور مجازی ، سرور مورد نیاز خود را انتخاب کرده و پس خرید آن به صورت آنلاین ، پنل دسترسی را دریافت نمایند.

       

      سرور مجازی صفرویک

      دسته بندی ها : سرور
      برچسب ها :

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *