صفحه اصلی

دورکاری روی ابرها: بهترین راهکار شرایط دورکاری در بستر خدمات رایانش ابری

۰۱ مرداد ۱۳۹۹

با توجه به شرایط فعلی، چه راهکاری برای دورکاری وجود دارد؟ امروزه شرایطی که کرونا برای تمامی مردن جهان به وجود آورده، باعث شده است که تقاضای کارمندان بیشتر به سمت دورکاری رود و آن‌ها ترجیح دهند که دور از محیط کار، مشغول فعالیت و حرفه‌ی خود باشند. همچنین با توجه به موضوعاتی چون تغییر انتظارات مشتری، ظهور فناوری‌های جدید و ایجاد مدل‌های مختلف کسب‌وکار باید منتظر ظهور شیوه‌های جدیدی از کار کردن افراد باشیم. در این متن قصد داریم برخی از دلایلی که سازمان‌ها را به استفاده از خدمات ابری هدایت می‌کند و تاثیر این خدمات بر راهکارهای دورکاری را بررسی کنیم.

اگر بخواهیم توضیحی از دورکاری را در اختیار شما بگذاریم، می‌توانیم بگوییم که دورکاری یک نوع مدیریت جدید محسوب می‌شود که در آن‌یک ارتباط از راه دور بین کار و کارمند و مدیر شکل می‌گیرد. در این شیوه به‌جای آنکه کارمند در محل کار حضور پیدا کند، کار خود را در خانه انجام می‌دهد و مدیر، کارمند خود را از طریق فرایندهای الکتریکی کنترل می‌کند. این شیوه مزیت‌های زیادی را برای کارمند و کارفرما فراهم می‌کند.

اگر بخواهیم به یکی از تکنولوژی‌ها که در این دوران به کمک بسیاری از کسب‌وکارها، به‌ویژه در راهکارهای دورکاری آمده است، اشاره‌کنیم باید از رایانش ابری نام ببریم. استفاده از نرم‌افزارهای ابری سال‌ها است که توسط بسیاری از سازمان‌ها مورداستفاده قرارگرفته و می‌توان از این نرم‌افزارهای ابری به‌عنوان بهترین راهکارهای دورکاری یاد کنیم. شرکت صفرویک برای راحتی کار شما عزیزان در این شرایط بحرانی چره اندیشیده است.

 

برای دریافت مشاوره و یا خرید سرویس مناسب با شماره ی  02148655 تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را به ثبت برسانید.

     

    استفاده از نرم‌افزارهای ابری به دلیل صرفه‌ی اقتصادی، دسترسی راحت از هر نقطه و در هرزمان و امنیت بالایی که برای کاربران فراهم آورده است، مورد استقبال بسیاری از افراد واقع ‌شده است. استفاده از سیستم‌های ابری که یکی از راهکارهای دورکاری محسوب می‌شوند، به کاربر امکان دسترسی به اطلاعات و داده‌ها را در هر زمان و مکانی می‌دهد و این به معنی آن است که فرد می‌تواند بدون صرف هزینه‌ی اضافی و یا حتی شرایط خاص و سختی این دسترسی را داشته باشد.

    بیشتر بخوانید: راهکارهای سرویس ابری برای سازمان ها

     

    امنیت نرم‌افزارهای ابری

     

    امنیت یکی از دغدغه‌های اصلی افراد و سازمان‌ها در استفاده از انواع مختلف برنامه‌ها به‌حساب می‌آید. امروزه از آنجایی‌که میزان حملات اینترنتی با افزایش روبه‌رو بوده است، اگر بخواهیم این امنیت را خودمان برای این نرم‌افزارها فراهم کنیم، باید هزینه‌ی نسبتا بالایی را پرداخت کنیم. استفاده از نرم‌افزارهایی که در بستر رایانش ابری قرار دارند، این امنیت را به‌طور کامل برای کاربران خود تامین می‌کنند.

    موضوع امنیت در بین راهکارهای دورکاری، از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ بنابراین تعداد زیادی از کسب‌وکارها که کار خود را به‌صورت دورکاری انجام می‌دهند، استفاده از فناوری‌های رایانش ابری را در راس کار خود قرار داده‌اند. بسیاری از نرم‌افزارهای ابری برای تامین امنیت خود از استانداردهای بالای امنیت استفاده کرده‌اند و امکان استفاده‌ی بدون دغدغه و نگرانی را برای کاربران خود به وجود آورده‌اند.

     

    پیاده‌سازی سریع و از راه دور

     

    پیاده‌سازی نرم‌افزارهای ابری از راه دور، توسط برخی از سازمان‌ها با ایجاد بعضی از زیرساخت‌ها ممکن شده است؛ این پیاده‌سازی در بالاترین کیفیت و کمترین زمان صورت می‌گیرد؛ همچنین برخی از سازمان‌ها شرایط آنلاینی را برای آموزش این مسئله فراهم کرده‌اند و برای پرسنل خود، امکان آموزش این مسائل را فراهم کرده‌اند.

    در شرایط کنونی که نمی‌توان به‌راحتی از خانه خارج شد و در محل کار حضور فیزیکی پیدا کرد، استفاده از راهکارهای دورکاری، مانند استفاده از راهکاران ابری به‌عنوان یک نرم‌افزار حرفه‌ای، به پرسنل کمک می‌کند که بدون حضور پیدا کردن در محیط، با سازمان و افراد سازمان تعامل کافی را برقرار کند و تمامی فعالیت‌ها را به‌صورت یکپارچه مدیریت ‌کنند.

    بیشتر بخوانید: سرور ابری چیست و چه سرور ابری مناسب است؟

     

    دسته بندی ها : سرویس های ابری
    برچسب ها :

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *