صفحه اصلی

ترافیک نامحدود سرور مجازی و عوامل تعیین کننده قیمت

۲۸ تیر ۱۳۹۹

سرور مجازی (vps) را می‌توان یک سرور اختصاصی قدرتمند از نوع فیزیکی دانست که با استفاده از نرم‌افزارهای مجازی ساز، به چندین سرور اختصاصی مجزا تقسیم‌بندی شده است که هرکدام از آن‌ها دارای منابع منحصربه‌فرد خود هستند که برای مثال می‌توان به رم، هارد و قدرت پردازنده اشاره کرد. نکته‌ای که سرور مجازی را ارزشمند و کاربردی می‌کند هزینه‌ی بسیار پایین آن نسبت به سرور اختصاصی است.

کاربران پس از خرید سرور مجازی با استفاده از نام کاربری و پسوردی که دریافت می‌کنند، می‌توانند وارد سرور خریداری‌شده شوند و آن را مدیریت کنند. البته یکی از نکاتی که هنگام خرید باید به آن توجه کرد سیستم‌عامل آن است که قطعا اهمیت بسیار بالایی برای کاربران دارد.

سرو مجازی قابلیت و مزایای بسیار زیادی دارد که ما در این مقاله قصد داریم به مزیت استفاده نامحدود از ترافیک اینترنت اشاره‌کنیم پس تا پایان ما را همراهی کنید.

 

ترافیک نامحدود سرور مجازی

هنگامی‌که قصد خرید هاست اشتراکی و یا همان سرور مجازی (vps) را دارید، باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. شرکت‌های ارائه‌دهنده بر اساس پلنی که در اختیار شما می‌گذارند، هزینه‌های متفاوتی دریافت می‌کنند. برای مثال هرچقدر میزان منابعی که در اختیار می‌گیرد، بیشتر باشد به‌مراتب میزان هزینه هم بالا می‌رود.

معمولا اکثر شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات، ترافیک نامحدود را برای کاربران خود در نظر می‌گیرند؛ یعنی برای دانلود و آپلود هیچ محدودیت وجود ندارد و کاربران با خیالی آسوده می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. البته برخی از شرکت‌ها حجم منصفانه‌ای در نظر می‌گیرند، مثلا به کاربران خود اجازه‌ی استفاده از 1000 گیگ ترافیک در ماه را می‌دهند. همان‌طور که گفته شد اکثر شرکت‌ها ترافیک نامحدود سرور مجازی را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند.

 

قیمت سرور مجازی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت سرور مجازی (vps) رابطه مستقیم با میزان منابعی که در اختیار می‌گیرد، دارد. میزان حافظه (RAM)، قدرت پردازنده، فضای هارد و لوکیشن مهم‌ترین عواملی هستند که بر روی قیمت سرور مجازی تاثیر می‌گذارد. هنگام خرید سرور مجازی بر اساس نیاز خود منابع را در اختیار بگیرید تا هزینه‌ی اضافی پرداخت نکنید. اگر نمی‌دانید که کدام پلن موجود مناسب شماست، با پشتیبانی تماس بگیرید.

لینوکس: سرور مجازی که بر روی آن سیستم‌عامل لینوکس نصب‌شده و دارای محیط دستوری است. کاربران پس از خرید برای اتصال به آن از پروتکل SSH استفاده می‌کنند، این پروتکل از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

ویندوز: سرور مجازی که بر روی آن سیستم‌عامل ویندوز نصب‌شده و دارای محیط گرافیکی است. نسخه‌های متفاوتی از این سیستم عامل وجود دارد که برای مثال می‌توان به windows2012R2, windows2012, windows2008, windows2019R2 اشاره کرد.

 

برای دریافت مشاوره و یا خرید سرویس مناسب با شماره ی  02148655 تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را به ثبت برسانید.

     

    ویژگی‌های سرور مجازی:

    • قابلیت انتخاب لوکیشن در ایران و سایر کشوها بر اساس نیاز
    • امکان استفاده از فایروال‌ها برای امنیت بیشتر
    • امکان ارتقاء منابع و برخی از ویژگی‌ها پس از خرید
    • انتخاب سیستم‌عامل بر اساس نیاز هر فرد (ویندوز و لینوکس)
    • استفاده از ترافیک نامحدود سرور مجازی (حتما هنگام خرید این مورد را بررسی کنید و از شرکت‌هایی خدمات بگیرید که این قابلیت را دارند)
    • قابلیت انتخاب میزان قدرت سرور بر اساس نیاز

     

    در این مقاله به قابلیت ترافیک نامحدود سرور مجازی و دیگر ویژگی‌های آن اشاره کردیم و همچنین توضیحات مختصر و کاربردی درباره سرور مجازی یا همان Vps ارائه کردیم. امیدواریم این مقاله کمکی برای انتخاب صحیح سرور مجازی به شما همراهان عزیز کند.

    همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که قبل از خرید می‌توانید با پشتیبانی شرکت ارائه‌دهنده تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی و رایگان آن‌ها استفاده کنید. اگر پس از خرید متوجه شدید که به منابع بیشتری نیاز دارید، می‌توانید پلن خریداری‌شده خود را ارتقاء دهید و از منابع بیشتری استفاده کنید.

     

    سرور مجازی تحویل آنی

    دسته بندی ها : سرور
    برچسب ها :

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *