صفحه اصلی

یک راهنمای مفید برای انتخاب شرکت میزبان وب مناسب

۰۱ آبان ۱۳۹۸

پس از وقت، تلاش و خلاقیت زیادی که صرف ساخت و طراحی سایت خود می کنید، انتخاب شرکت میزبان وب یا هاستینگ مناسب قدم بعدی شما خواهد بود. تعمیر و نگهداری مداوم و ارزیابی خدمات برای حضور موثر در وب الزامی است. فرقی نمی کند که شما یک کسب و کار خانگی کوچک آنلاین یا صاحب یک برند بزرگ هستید، ما در این آموزش راهنمایی های مفیدی را برای انتخاب یک سرویس هاست مناسب که تمام نیازهای سایت شما را برطرف کند گرداوری کرده ایم. پس با ما همراه باشید.

چطور شرکت میزبان وب مناسب انتخاب کنیم؟

درک و دانستن نیازهای وبسایت و لازمه های موفقیت آن برای انتخاب هاست مناسب لازم است. پس از بدست آوردن این درک و دانایی، یافتن موارد و ویژگی های مورد نیاز بعدی حائز اهمیت است. مورد کلیدی این است که شرکت ارائه دهنده هاست، تنوع خدمات گسترده ای مانند زبان های برنامه نویسی متنوع، توانایی تطبیق ترتیبات پایگاه داده های گوناگون و مشخصات فنی مناسبی داشته باشد.

نکته مهم دیگر در انتخاب شرکت هاست، شامل مقدار فضای حافظه مورد نیاز می شود. بهترین سرویس ها ظرفیت بالایی برای ترافیک سایت، تصاویر و محتوای تصویری دیگر، متن و … را فراهم می کنند. موارد مهم دیگری که در انتخاب شرکت هاست باید به آن توجه کنید، توانایی هاست در راه اندازی بیش از یک سایت، ارائه خدمات امنیتی و میزبانی وب میل ها می شود.

1- نیاز های خود را از شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی وب بدانید

2-  سرعت و قابل اطمینان بودن ( هر downtime در طول روز چه مقدار به کسب و کار شما صدمه می زند؟)

3-  امنیت و پشتیبانی 24 ساعته

4-به دنبال شرکت هایی باشید که خدمات قابل ارتقا دارند

شرکت های میزبان وب که سرورهایی با پهنای باند و حافظه قابل ارتقا ارائه می دهند، می توانند با رشد وبسایت شما خدمات سرویس هاست شما را نیز ارتقا دهند. شرکتی را انتخاب کنید که سرویس های هاست اشتراکی ارائه می دهد که به معنی داشتن فضای کافی برای میزبانی چند وبسایت هم زمان است.

حتما انتظار دارید که هر ماه بازدید سایت شما افزایش یابد. قطعا نمی خواهید مشکلاتی مانند سرعت پایین سایت یا مشکلات دیگر در بارگزاری آن کاربران را از رسیدن به سایت منع کند. اگر احساس می کنید دیگر یک هاست اشتراکی پاسخگوی نیاز وبسایت شما نیست با متخصصان این حوزه درباره هاست اختصاصی یا هاست اختصاصی مجازی (VPS) مشورت کنید.

اینها نکات کوچکی بود که باید در هنگام انتخاب شرکت هاست به آنها دقت کنید. درصورت نیاز مشاوران ما می توانند شما را برای انتخاب هاست مناسب راهنمایی کنند.

بیشتر بخوانید: وب هاستینگ – چرا سرویس وب هاستینگ ضرورت دارد؟سرور های اختصاصی ایران 

دسته بندی ها : سرور,هاست
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *