صفحه اصلی

ادعای سامسونگ بر سریع تر بودن 50 برابری 6G نسبت به 5G

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

ساسمونگ و برخی دیگر از شرکت های کره ای مدتی است که توسعه اینترنت های 6G را شروع کرده و به عنوان مثال طبق اخبار طرح اولیه اینترنت همراه 6G تا سال 2026 توسط کره جنوبی راه اندازی می شود. لازم به ذکر است که با توجه به گزارش های ساموسنگ با ادعای سامسونگ بر سریع تر بودن 50 برابری 6G نسبت به 5G مواجه می شویم که در نوع خود قابل توجه است.

جزئیات ادعای سامسونگ بر سریع تر بودن 50 برابری 6G نسبت به 5G

سامسونگ برنامه توسعه اینترنت 6G را با عنوان طیف 6G، گسترش دادن مرز معرفی کرده و معاون اجرایی این شرکت تکنولوژی هم مسیر سامسونگ را برنامه ریزی شده از مدت ها قبل توصیف کرده و توسعه نسل جدید اینترنت را چشم اندازی برای تجربه ای فرامتصل خوانده است.

سریع تر بودن 50 برابری 6G نسبت به 5G

خبر سریع تر بودن 6G نسبت به 5G

لازم به ذکر است که اینترنت 6G برای راه اندازی نیاز به پهنای باند فوق العاده بالایی دارد و از این رو دارای سرعت بسیار بالایی خواهد بود. با اینحال سامسونگ بر روی بهبود استانداردهای ارتباطی اینترنت 6G تمرکز کرده و باندهای موجود را بسیار متنوع در نظر گرفته است. کمپانی سامسونگ همچنین ذکر کرد که سرعت اینترنت 6G احتمالا فرا تر از 1 ترابایت بر ثانیه بوده که به همین دلیل می توان سریع تر بودن 50 برابری 6G نسبت به 5G را تایید کرد.

برای بهترین فاصله اتصال این اینترنت نیز، می توان به فاصله نهایتا 120 متری از دکل ها اشاره کرد که می توانید در این فاصله از بالاتری سرعت اینترنت برخوردار شوید. در آینده سامسونگ جزئیات بیشتری از اینترنت 6G در حال توسعه منتشر خواهد کرد.

دسته بندی ها : اینترنت,مجله صفر و یک
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *