صفحه اصلی

آموزش قطع دسترسی برنامه های اندروید به اینترنت

۱۱ آذر ۱۳۹۹

برای سیستم عامل اندروید برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی عرضه شده است. در این بین بسیاری از این نرم افزارها به طور پیشفرض از اینترنت شما استفاده می‌کنند. همین امر باعث می‌شود که سرعت اینترنت شما کاهش یابد و هنگام استفاده از اینترنت به مشکل بربخورید. حتما دیدید که برخی اوقات برنامه Google play بطور خودکار شروع به آپدیت برنامه‌ها می‌کند، طبیعتا اینکار در روند سرعت اینترنت شما اختلال ایجاد می‌کند. حال برای رفع این مشکل و آموزش قطع دسترسی برنامه های اندروید به اینترنت درادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید : چه کسی از شما اینترنت می دزدد؟

 

قطع دسترسی برنامه ها به اینترنت

 

ابتدا به قسمت setting گوشی خود مراجعه کنید، با انتخاب گزینه Data usage بر روی کلید سه نقطه کلیک کنید.

 

قطع دسترسی برنامه ها به اینترنت_1

 

سپس گزینه Restrict Background Data را انتخاب و پیام نمایش داده شده را تایید کنید. با اینکار دسترسی برنامه‌ها به اینترنت محدود می‌شود.

 

آموزش قطع دسترسی برنامه های اندروید به اینترنت_2

 

برنامه‌هایی که از اینترنت شما استفاده می‌کنند

 

بسیاری از برنامه‌ها هستند که بدون اینکه حتی شما آن ها را اجرا کنید از اینترنت شما استفاده می‌کنند. برای رفع این مشکل ابتدا به صفحه Setting خود مراجعه کنید. وارد تب Apps  شوید و برنامه مورد نظر را پیدا کنید،

سپس گزینه Data Usage را پیدا کنید و تیک Restrict Background Data را بردارید. با این کار دیگر برنامه اجازه استفاده از اینترنت شما را ندارد و صرفا زمانیکه برنامه را اجرا می‌کنید از نت شما مصرف می‌شود.

 

آموزش قطع دسترسی برنامه های اندروید به اینترنت_3

 

 

بیشتر بخوانید : میزان مصرف حجم وراهکارهای مدیریت اینترنت

 

برای دریافت مشاوره و یا خرید سرویس مناسب با شماره ی  02148655 تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را به ثبت برسانید.

    دسته بندی ها : اینترنت
    برچسب ها :

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *