صفحه اصلی

۶دلیل مبتنی بر اشتباه بودن انتخاب وب هاستینگ رایگان برای وب سایت

۰۲ دی ۱۳۹۷

در حالی که نام وب هاستینگ رایگان ممکن است در ذهن شما تاثیر منفی ایجاد نکند اما باید بدانید که این خدمات نقش بسیار مهمی در موفقیت وب سایت شما ایفا می‌کنند. زمانی که از این قابلیت در توسعه‌ی وب سایت شما به کار گرفته می‌شود، موارد جزئی بسیاری اهمیت پیدا می‌کنند. در حالی که می‌دانیم که طراحی و قابلیت استفاده از یک سایت به صورت مستقیم بر روی تجربه‌ی کاربری تاثیر می‌گذارد، وب هاستینگ رایگان سایت نیز بخشی مهم در ساخت و طراحی یک سایت موفق دارد. البته مطلوب است که در هزینه‌ها و سرمایه صرفه‌جویی شود، اما گاهی اوقات نتیجه کاملا بر عکس خواهد بود.

بهترین راه برای صرفه‌جویی و ذخیره‌ی بودجه در حین طراحی سایت این است که هزینه های اضافه را کاهش دهید . چیزی که می توان با اطمینان گفت این است که طراحی سایت با هزینه کم و کارآمد تقریبا وجود ندارد. بسیار پیش می آید که مدیران برای کاهش هزینه ها اقدام به طراحی سایت با قالب های آماده می کنند و زمانی متوجه نا کارآمد بودن آن می شوند که زمان و هزینه زیادی را صرف ایجاد تغییرات برای رسیدن به ظاهری مطلوب کرده اند. این در حالی است که انتخاب و استخدام کارشناس طراحی وب سایت از ابتدا می تواند هزینه ها را تا حدود زیادی کاهش دهد و در نهایت نتیجه کار نیز بسیار مطلوب خواهد بود.

پس از طراحی سایت ، اکنون وقت آن رسیده است که ارائه‌دهنده‌ی وب هاستینگ قابل اطمینانی انتخاب کنید که نیازهای تجاری شما را دنبال کرده و رفع کند. از آن جایی که روش‌های زیادی وجود دارند که میزبان وب انتخابی شما بتواند بر کسب‌وکار و وب سایت شما تاثیر بگذارد، شما باید خودتان را با اشتباهات شناخته شده و رایجی که می‌خواهید در طی مسیر از آن‌ها دوری کنید و آن‌ها را مرتکب نشوید آموزش بدهید. آیا موردی که در ابتدا ذکر می‌کنیم تعجب‌انگیز است؟ انتخاب یک وب هاستینگ رایگان رایج‌ترین اشتباهی است که بیشتر کسب‌وکارها در هنگام توسعه‌ی وب سایت اینترنتی خود مرتکب می‌شوند.

چرا در زمان ساخت یک وب سایت، هاستینگ اهمیت دارد؟

برای برنامه ریزی توسعه یک وب سایت کارهای زیادی وجود دارند که باید انجام بدهید. راه‌های بسیار زیاد و متفاوتی وجود دارند که می‌توانید برای ساخت بستر ارتباطی آنلاین خودتان پیش بگیرید؛ اما یک حقیقت، صرف نظر از مسیری که شما در پیش می‌گیرید، به صورت یکسان باقی می‌ماند. یافتن یک کمپانی وب هاستینگ قابل اعتماد گامی مهم در ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی کاربری به مشتریان‌تان است و این دقیقا همان چیزی است که خدمات وب هاستینگ رایگان به شما ارائه نمی‌کنند.

زمانی که برای طراحی وب سایت تصمیم‌گیری کردید، فرایند توسعه شروع می‌شود. برای ارائه‌ی موفقیت‌آمیز محتوای‌ به بازدیدکنندگان‌تان، به فضایی نیاز دارید که بتوانید فایل‌های خود  را در آن ذخیره کنید. در این مرحله هاستینگ نمود پیدا می‌کند. سرورهای کامپیوتری راه دور ( سرور اختصاصی آلمان یکی از این انواع سرور ها میباشد) به عنوان منابعی از فضا برای اطلاعات خدمت رسانی می‌کنند. هاست یا میزبان شما، اطلاعات‌تان را در دسترس و ایمن نگه می‌دارد؛ بنابراین زمانی که شخصی وب سایت شما را باز می‌کند، وب سایت شما می‌تواند اطلاعاتی را که بازدیدکنندگان شما می‌خواهند ببینند، ارائه کند .

موفقیت یک کسب‌وکار اغلب با استفاده از مابه‌التفاوت مزایا و سود و توانایی کمپانی در حداکثر سازی مزایا و سود سنجیده می‌شود. بسیاری از کسب‌وکارها از هر موردی که بر روی دسیابی به سود سراسری آن‌ها تاثیرات منفی بگذارد، اجتناب می‌کنند. به علت این که امروزه بیشتر کسب‌وکارها درحال رقابت برای پیشگاه آنلاینی با بیشترین اثربخشی و بیشترین نیک نامی هستند، انتخاب بهترین راهکار هاستینگ برای کسب‌وکارتان بسیار اهمیت دارد. زمانی که شما کمترین زمان را صرف جستجوی مناسب‌ترین وب هاستینگ متناسب با نیازهایتان می‌کنید، در واقع باید ریک از دست دادن درآمد، تاثیرات منفی بر روی رتبه‌بندی سئو و رویارویی با حملات بدافزارها و مسائل امنیتی بالقوه را بپذیرید. با این توصیفات، چگونه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که بهترین تصمیم‌گیری را برای وب هاستینگ خود و نیز تصمیم‌گیری مالی صحیح انجام داده‌اید؟

مهم‌ترین دلایل اشتباه بودن هاستینگ رایگان وب سایت

کلمه‌ی رایگان غالبا وسوسه‌انگیز است! با همه‌ی نمای پر خرج کسب‌وکارهای امروزی، شما می‌توانید نفس راحتی بکشید که میبینید برای وب هاستینگ سایت خود می‌توانید از خدمات رایگان هاستینگ بهره‌مند شوید. مشکلی که با وسوسه‌شدن به انتخاب یک وب هاستینگ رایگان گریبان‌گیر شما می‌شود این است که در اجرای طولانی مدت سایت، ارزش‌های پول بیشتر برای آن از دست می‌رود. همچنین شما در میزان امنیت و بی نقص خدمات قابل ارائه برای وب سایت خود ریسک می‌کنید، می‌توانید اعتبار آنلاین خود را به تباهی بکشانید و می‌توانید درآمد و مشتریان خود را از دست بدهید که همه‌ی  این آثار منفی را با انتخاب وب هاستینگ رایگان تجربه خواهید کرد.

یکی از مشکلات بزرگ وب هاستینگ رایگان، تاکتیک‌های بازاریابی شگفت‌انگیزی است که کمپانی‌های هاستینگ استفاده می‌کنند تا شما را جذب کنند. به گونه‌ای که اصلا نمی‌توانید آن‌ها را رد کنید.  خبر عالی این است که شما می‌توانید پشنهادات رایگان را رد کنید و نیازی هم ندارید که برای دستیابی به موارد مورد نیاز خود مقادیر مالی مفرط را هزینه کنید. گزینه‌های اشتراکی و میزبانی بسیاری در دسترس هستند که هاستینگ قابل تهیه و بسیار مناسبی ارائه می‌کنند. این کمپانی‌ها به شما در صرفه‌جویی مالی و ذخیره‌ی پول برای طولانی مدت کمک می‌کنند؛ همچنین در جایگاه اول می‌توانند شما را در برابر دردسرها و آشفتگی‌های ناشی از ارتکاب اشتباه انتخاب یک سرویس وب هاستینگ رایگان مخافظت کنند.

بنابراین، دقیقا چه چیزی در رابطه با وب هاستینگ رایگان وجود دارد که در سراسر دنیای اینترنت و کسب‌وکار آنلاین، آشوب به پا کرده است؟ در این مطلب شما با آنچه که در ازای انتخاب یک وب هاستینگ رایگان دریافت می‌کنید و نیز برترین دلایلی که مبتنی بر اشتباه بودن این انتخاب برای کسب‌وکار شما هستند، آشنا می‌شوید.

۱- آیا چیزی وجود دارد که واقعا رایگان باشد؟

در رابطه با این مسئله فکر کنید. هر زمانی که در زندگی خود با چیزی تحت عنوان رایگان مواجه شده‌اید، آیا واقعا بدون حیله‌ای شگفت‌انگیز یا راهکارهایی برای کم ارزش کردن آن بوده است؟ زمانی که شما در خواست چیز رایگانی می‌کنید، باید سایر عواقب وابسته به این شرایط را نیز در نظر داشته باشید. به نظر شما چه محدودیت هایی و عواقبی در کنار این پیشنهاد وسوسه برانگیز وجود دارد؟

مشکلی که همراه با انتخاب یک وب هاستینگ رایگان گریبان گیر شما می‌شود این است که همراه با آن اغلب محدودیت‌های بسیار جدی نیز در مسیر شما قرار می‌گیرند. زمانی که شما این محدودیت‌ها را کشف می‌کنید و متوجه می‌شوید که با وجود این محدودیت‌ها باید به هدف خود نائل شوید، با دو سناریو رو به رو می‌شوید؛ شما یا باید پرداخت گران قیمیتی برای دستیابی به موراد مورد نیاز خود داشته باشید یا این که امکاناتی که در اختیار دارید را به کار بگیرید و موفقیت کسب‌وکار خود را به تعویق بندازید.

بیشتر سرویس‌های وب هاستینگ رایگان مقدار حافظه‌ی در دسترس وب سایت و پهنای باند سرویس شما را محدود می‌کنند و مانع دسترسی‌های FTP می‌شوند. اگر قراردادی را امضا کرده‌اید که به موجب آن تعهدی طولانی مدت را پدیرفته‌اید، مجبور خواهید بود که سرویس‌های خود را با پرداخت بیشتری نسبت به آنچه که بیشتر ارائه‌دهندگان هاستینگ‌های بسیار خوب به شما عرضه می‌کنند، ارتقاء بدهید. و اگر برخی از جزئیات ریز قرارداد خدمات را نخوانده باشید، تقریبا برای شما غیر ممکن خواهد بود که بدون صدمه و  به صورت ایمن از قرارداد خود خارج شوید.

برای ادامه این مقاله به ۶ دلیل مبتنی بر اشتباه بودن انتخاب میزبانی رایگان برای وب سایت – قسمت دوم مراجعه کنید.

دسته بندی ها : هاست
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *