صفحه اصلی

طرح اولیه اینترنت همراه 6G تا سال 2026 توسط کره جنوبی راه اندازی می شود

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

اینترنت 5G یکی از بهترین اینترنت های حال حاضر بوده که هم بریا دولت ها و هم برای تلفن های همراه یک بازار رقابتی محسوب می شود. بسیاری از تلفن های همراه سعی کردند تا خود را به اینترنت های نسل جدید یعنی فایو جی مجهز کنند و در این میان بود که خبری مبنی بر اینکه طرح اولیه اینترنت همراه 6G تا سال 2026 توسط کره جنوبی راه اندازی می شود مطرح شد.

اینترنت 6G

راه اندازی اینترنت 6G

برای راه اندازی اینترنت 6G به چه الزاماتی نیاز است؟

کره جنوبی برای راه اندازی اینترنت سیکس جی نیاز به حداکثر 1 ترابیت بر ثانیه و تاخیر کمتر از 100 میکروثانیه دارد. هدف از راه اندازی این اینترنت نیز این است که به سرعتی 50 برابر بیشتر و تاخیری معادل 1 دهم نسل پیش این اینترنت ها برسیم. لازم به ذکر است که تنها شرکت ها به دنبال راه اندازی اینترنت 6G نبوده و طرح اولیه اینترنت همراه 6G تا سال 2026 توسط کره جنوبی راه اندازی می شود.

از این رو کره جنوبی بر روی ساخت تراشه های مبتنی بر اینترنت 6G برای خودروها و سایر سرمایه گذاری کرده است تا بتواند سهم بیشتری از بازار را در آنیده تصاحب نماید. باید دید که در اینده غول های اینترنت و شبکه در مورد این اقدام کره چه خواهند کرد و آیا رقابت بازار 6G همانند اینترنت 5G می شود یا خیر.

در ضمن راه اندازی اینترنت 6G توسط کره جنوبی در زمینه هایی نظیر خودرو، فضاپیما، نمایشگر، نیروگاه های هسته ای کاربرد داشته و شرکت ها بر روی آن سرمایه گذاری کرده اند.

دسته بندی ها : مجله صفر و یک
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *