تلفن دفتر مرکزی: 02148650 - 02191010101
منو

خدمات پایدارتر
با وجود پاپ سایت‌های متعدد که با اتصال مستقیم به مرکز اصلی اینترنت کشور، در صورت بروز ناپایداری، بستر ارتباطی پهنای باند اختصاصی حجمی به بستر پایدارتر تغییر خواهد نمود.
پاسخگو هستیم
در صفرویک فارغ از این‌که چه قراردادی دارید،‌ مشکلات احتمالی با سرعت، مسئولانه و دقیق برطرف خواهد شد. کارشناسان متخصص و دوره دیده صفرویک همواره و به صورت بیست و چهار ساعته و در تمام مسیر همراه شما خواهند بود.
چـابک هستیم
صفرویک هم در نصب و راه‌اندازی و هم در پشتیبانی سرویس پهنای باند اختصاصی حجمی به سرعت عمل می‌کند. به طوری که در ساعات اولیه خرید، سرویس شما نصب و راه‌اندازی شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

پهنای باند اختصاصی حجمی

برای دریافت پیش فاکتور استعلام قیمت فرم ذیل را تکمیل فرمایید












    ویژگی های پهنای باند اختصاصی حجمی صفرویک

    • اتصال پهنای باند ورودی به شرکت ارتباطات زیر ساخت از طریق فیبر نوری و ارتباطات رادیویی وایرلس بر بستر اپراتور میزبان
    • ارائه کلیه سرویس ها با پشتیبانی فنی 24 ساعته و دارای سیستم تیکتینگ و ارائه دسترسی مانیتورینگ به منظور کنترل سرعت و کیفیت
    • ارائه قرارداد تضمین کیفیت خدمات SLA با پایداری و دردسترس بودن 99.98%
    • اتصال به پهنای باند از طریق فیبر نوری ، اینترانت و MPLS
    • امکان تعیین مسیر اینترنت از طریق پروتکل مسیریابی BGP
    • امکان راه اندازی شبکه اختصاصی مجازی بین شعب مختلف سازمان
    • عدم محدودیت در ارایه سرعت تا 1000 مگا بایت

    پهنای باند اختصاصی حجمی چیست؟

    در دنیای ارتباطات امروزی، پهنای باند اختصاصی حجمی یکی از مهمترین عوامل برای ارائه خدمات بهتر و افزایش کارایی شبکه ها می باشد. با توجه به اینکه این فناوری در زمینه ارتباطات و انتقال داده ها به کار می رود، اهمیت آن برای سازمان ها و شرکت های بزرگ بسیار بالاست.

    پهنای باند اختصاصی حجمی به میزان پهنای باندی اشاره دارد که برای یک شبکه اختصاص داده شده است. در این نوع پهنای باند، میزان حجم داده هایی که از شبکه عبور می کند محدود نمی شود و به صورت نامحدود در دسترس قرار دارد.این نوع پهنای باند برای شرکت های بزرگ و سازمان های دولتی مناسب است.

    نحوه استفاده از پهنای باند اختصاصی حجمی

    با توجه به اینکه میزان داده هایی که  از شبکه های شرکت ها و سازمان های بزرگ عبور می کند بسیار بالاست، استفاده از پهنای باند اختصاصی حجمی می تواند بهبود کارایی شبکه ها را به همراه داشته باشد. با این نوع پهنای باند، شرکت ها و سازمان ها می توانند به صورت نامحدود داده های خود را انتقال دهند و نگرانی در مورد محدودیت پهنای باند نداشته باشند.

    هزینه های پهنای باند اختصاصی حجمی

    سرویس پهنای باند اختصاصی حجمی، با قابلیت تامین پهنای باند بسیار بالا تا ده برابر ADSL به صورت وایرلس، و بدون نیاز به زیر ساخت مخابراتی و هزینه بهینه نسبت به پهنای باند اختصاصی، برای مشترکین صفرویک فراهم شده است.

    با تــوجه به محــدودیت های ارایه ســرویس های مــبتنی بر بستـــر مخــابراتی، شــرکت صفرویک اقــدام به ارایــه خدمات پــهنای باند اشتــراکی ثابت بر بستــر وایــرلس نموده است از مزایای سرویس پهنای باند اختصاصی صفرویک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • تامین پهنای باند بسیار بالا تا ده برابر ADSL
    • بدون نیاز به زیر ساخت مخابراتی و هزینه بهینه نسبت به پهنای باند اختصاصی

    در نهایت، می توان گفت که پهنای باند اختصاصی حجمی یکی از مهمترین عوامل برای ارائه خدمات بهتر و افزایش کارایی شبکه هاست. با این نوع پهنای باند، شرکت ها و سازمان ها می توانند به صورت نامحدود داده های خود را انتقال دهند و نگرانی در مورد محدودیت پهنای باند نداشته باشند.

    ما در شرکت صفرویک با اطمینان خاطر از زیر ساخت فنی و تیم پشتیبانی متخصص، خدمات پهنای باند اختصاصی حجمی خود را به مشتریان محترم عرضه می کنیم.