صفحه اصلی

چرا ارتباط مودم با اینترنت برقرار نمی شود – قسمت دوم

۱۱ خرداد ۱۳۹۸

سایر عوامل قطعی اتصالات مودم کدام است؟

  • بعضی از مودم ها ممکن است برای اتصالات وایرلس دکمه جداگانه ای داشته باشند و قطعی آن به هر دلیلی ارتباط شما را با مشکل مواجه می کند.

اطمینان حاصل کنید این دکمه را به صورت تصادفی قطع نکرده باشید.

 

  • گاهی تنظیمات مودم به حالت شناسه های سخت افزار قبلی برگشته باشد و در این صورت لازم است آن را اصلاح کنید تا مشکل ارتباط شما برطرف شود.

 

  • گاهی مشکل اصلا به اینترنت برنمی گردد و سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر شما ایراد پیدا کرده به همین دلیل لازم است کامپیوترتان را چک کنید و مشکل احتمالی را رفع کنید.

 

  • گاهی هم کارت شبکه با مشکل مواجه می شود و برقراری ارتباط را مختل می کند از این رو لازم است از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید.

 

  • سایر دستگاه هایی که به اینترنت تان متصل می کردید را بررسی کنید و ببینید آیا ارتباط آن ها هم قطع است و یا اینکه اشکال تنها در کامپیوتر شخصی شما به وجود آمده است.

 

هنوز مشکل اتصالات مودم برطرف نشده چه کنم؟

اگر همه مراحل قبلی را انجام داده اید و هنوز به شبکه اینترنت متصل نشده اید می توانید با سیستم پشتیبانی شرکت خدمات دهنده خود و یا یک کارشناس متخصص ارتباط برقرار کنید.

در این مرحله اطلاعات خوبی از وضعیت اینترتن و اتصالات مودم خود دارید و می توانید با توضیح دقیق مشکل به کارشناس در شناسایی مشکل و رفع نقص کمک کنید.

اگر پیش از این با پشتیبانی تماس بگیرید ممکن است نتوانند مشکل شما را شناسایی کرده و کمک لازم را دریافت نخواهید کرد.

نتیجه گیری

اتصالات مودم و اینترنت بخش جدایی ناپذیر از زندگی روزانه ما تبدیل شده اند. یک ساعت قطعی اینترنت به شکل محسوسی زندگی ما را مختل می کند.

برای پیشگیری و رفع مشکل لازم است اطلاعات خود در خصوص مودم و اتصالات اینترنت را افزایش دهید و همچنین شماره تماس های یک کارشناس متخصص را در اختیار داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید سریع با او تماس بگیرید.

اغلب اشکالات قطعی اینترنت به مباحث اتصالات مودم مربوط است به همین دلیل بررسی اتصالات و رفع نقص های این بخش در اکثر مواقع به برقراری مجدد ارتباط کمک می کند.

 

بیشتر بخوانید: اینترنت وایرلس

دسته بندی ها : اینترنت,مودم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *