صفحه اصلی

ویژگی ها و مزایای استفاده از سرور های اختصاصی چیست؟

۰۹ شهریور ۱۴۰۰

سرور های اختصاصی ، می تواند بهترین انتخاب برای میزبانی سایت هایی که ترافیک قابل توجهی دارند باشد. پیش از انتخاب یک سرور و یا انتخاب هاستینگ ، لازم است که با انواع روش های میزبانی آشنا شد تا بتوان بهترین روش مناسب هر سایت یا اپلیکیشنی را انتخاب نمود.

در ادامه به تعدادی از ویژگی ها و مزایای سرور های اختصاصی اشاره می کنیم:

1- پشتیبانی فنی پیشرفته

سرور های اختصاصی به شما امکان استفاده از دانش فنی و پیشرفته مشاوران حرفه ای را می دهد. مشاوران و متخصصین به صورت حرفه ای آموزش دیده اند و می توانند در صورت بروز مشکل ، آن را شناسایی کرده و رفع نمایند.

2-آدرس ip اختصاصی

سرور اختصاصی از ip های اختصاصی برخوردار اند . بنابر این تمامی ترافیک هایی که به سمت وب سایت یا اپلیکیشن شما می آیند ، به سمت یک ip یکتا و منحصر بفرد حرکت خواهند کرد.

3- فضای خصوصی و امن

در سرور های اختصاصی ، دسترسی به صورت کاملا اختصاصی در اختیار مشترک قرار می گیرد. بنابراین امنیت سرور تامین می گردد. همچنین از آنجایی که سرور به صورت اشتراکی با دیگر مشترکین استفاده نمی شود ، نگرانی بابت هرزنامه ها و محتوای مخرب وجود ندارد.

4- تضمین سرعت

سرعت بارگذاری و دریافت اطلاعات از روی سرور های اختصاصی کیفیت بهتری نسبت به میزبانی اشتراکی دارد. زیرا در سرور اختصاصی ، منابع بین سایر مشترکین نیز به اشتراک گذاشته می شود.

5- امکان کنترل و مدیریت سرور

در سرور های اختصاصی ، مشترک نه تنها می تواند اقدام به نصب انواع سیستم عامل های دلخواه کند ، بلکه می تواند به نصب برنامه های سفارشی سازی شده بپردازد. این امر سبب می شود که مدیریت سرور آسانتر شود و از بروز مشکلاتی که می تواند بر روی وب سایت شما تاثیر بگذارد جلوگیری شود.

6- نصب کنترل پنل های مختلف

راه اندازی و نصب کنترل پنل هایی نظیر ،  direct admin ، Cpanel ، Plesk ،Vesta cp ، مدیریت وظایف اساسی یک وب سایت را به سرعت و به آسانی فراهم می کند. به عنوان یک مشترک، شما می توانید به ایجاد و مدیریت ایمیل ها ، مدیریت دامنه، تنظیم فیلتر های اسپم (هرزنامه) قدرتمند، مدیریت پایگاه داده ها، مدیریت برنامه های مبتنی بر وب مانند وبلاگ ها وردپرس و مدیریت فایل ها و بسیاری از موارد دیگر بپردازید.

 

 

 

دسته بندی ها : سرور
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *