صفحه اصلی

علت کاهش سرعت اینترنت مخابرات

۰۴ آذر ۱۴۰۰

علت کاهش سرعت اینترنت مخابرات چه می باشد؟

همانطور که می دانید برخی از عوامل در سرعت اینترنت نقش بسیار مهمی دارند. در چند سال اخیر شرکت مخابرات به دلیل برخی از مشکلات با کاهش سرعت اینترنت مواجه شده است. دلایل کاهش سرعت اینترنت مخابرات متفاوت می باشد. البته این نکته مهم را فراموش نکنید ADSL نیز در برخی موارد باعث می‌شود سرعت اینترنت کاهش پیدا کند.

بیشتر افرادی که از سیستم اینترنت مخابرات استفاده می کنند از سرعت اینترنت این شرکت ناراضی هستند. یکی از دلایل اصلی کاهش سرعت اینترنت در شرکت مخابرات عدم استفاده از کابل های مسی و توسعه یافته در برخی مناطق می باشد. همین موضوع باعث افزایش ظرفیت تعداد کاربران شرکت مخابرات و کاهش سرعت اینترنت  شده است.

به طور کلی می توان گفت کابلی  که به خط تلفن ثابت برای دریافت اینترنت متصل شده است همزمان چند خط تلفن ثابت از این اینترنت استفاده می کنند.همین موضوع باعث کاهش سرعت اینترنت شده است. البته برخی روش ها برای افزایش سرعت اینترنت شرکت مخابرات وجود دارد. برخی از روش ها شامل استفاده از بهترین DNS برای افزایش سرعت اینترنت، می توانید از پشتیبانی شرکت نیز استفاده کنید.

اینترنت adsl

خرید اینترنت adsl

در برخی موارد کندی سرعت اینترنت به دلیل تموم شدن بسته اینترنت نیز می باشد. بهتر است میزان حجم بسته اینترنتی را بررسی نمایید. همچنین بهتر است اپلیکیشن هایی که زیاد از اینترنت استفاده می کنند را کنترل نمایید. مکان مناسب را باید برای روتر خود انتخاب کنید. کانال وایرلس را باید به درستی انتخاب کنید. بدون شک اگر به این موارد توجه کافی داشته باشید تا حدودی سرعت اینترنت افزایش پیدا می کند.

دسته بندی ها : اینترنت,مجله صفر و یک
برچسب ها :

۲ دیدگاه برای "علت کاهش سرعت اینترنت مخابرات"

  1. محمد گفت:

    سلام یک دستگاه ادی اس ال خریداری کردم خداوکیلی این یک عکس رو باز نمیکنه یعنی چرا باید بعد از این همه هزینه نتونم یه فیلم دانلود کنم

  2. شیوا قائدی گفت:

    سلام من ۴۰گیگ اینترنت برای تلفن ثابت گرفتم ولی در یک ماه کلا ۲گیگ تونستم استفاده کنم خیلی سرعت آن کند هست ومجبورم داده برگیرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *