صفحه اصلی

صرفه جویی در مصرف اینترنت خانگی

۱۰ شهریور ۱۴۰۰

یکی از مشکلات کاربران اینترنت ADSL  پرسرعت خانگی که در مرکز پشتیبانی صفرویک به آن برخورد می کنیم عدم مدیریت ترافیک اینترنت می باشد. اولین قدم برای مدیریت ترافیک اینترنت مصرفی و صرفه جویی در مصرف اینترنت خانگی ، این است که بدانید ترافیک اینترنت شما در چه فعالیت هایی مصرف خواهد شد.

به صورت کلی ترافیک اینترنت برای دریافت اطلاعات (دانلود) و ارسال اطلاعات (آپلود) مصرف می شود که شامل موارد زیر خواهد بود:

  • بازکردن صفحات وب
  • ارسال فایل (اعم از متن ، تصویری ، صوتی و ویدیو)
  • دریافت فایل (اعم از متن ، تصویری ، صوتی و ویدیو)
  • تبادل اطلاعات در شبکه های اجتماعی
  • تماس صوتی اینترنتی
  • تماس تصویری اینترنتی
  • مشاهده آنلاین فیلم
  • به روز رسانی نرم افزار ها
  • مانیتورینگ دوربین های مدار بسته متصل به اینترنت

مشاهده تعرفه های اینترنت TDLTE

برای مدیریت مصرف ترافیک اینترنت چه باید کرد؟

از بین تمام تبادلات اطلاعات در بستر اینترنت ، می توان گفت که فایل های صوتی و ویدیویی بیشتر حجم را دارند. بنابراین تبادل اینگونه از فایل ها بیشترین تاثیر را بر روی ترافیک مصرفی خواهد گذاشت. همچنین می توان از اینترنت نامحدود استفاده کرد.

از رسانه های تعاملی منتخب صفرویک استفاده کنید

رسانه تعاملی یا VOD ، این امکان را به کاربران می دهد که به صورت آنلاین از آرشیو محتوای بصری رسانه تعاملی استفاده کنند. شرکت صفرویک در راستای ارائه خدمات با کیفیت به مشترکین اینترنت خانگی ، طی عقد قرار داد همکاری با VOD های منتخب نظیر مای آپس ، آی سیما ، فیلیمو ، فیلم نت ، تیوا این امکان را فراهم آورده است که ترافیک مصرفی بر روی این وب سایت ها رایگان باشد.

از پیام رسان های داخلی استفاده کنید

با توجه به آخرین دستورات سازمان رگولاتوری ، ترافک پیان رسان های داخلی برای مشترکین صفرویک نیم بها محاسبه خواهد شد. این درحالی است که سایر سرویس های پیام رسان از آنجایی که سرور داخل ایران ندارند ، ترافیک بین المللی شامل می شود.

از گیگ باکس های نامحدود استفاده کنید

اگر شما کاربر حرفه ای اینترنت هستید که نیاز به حجم اینترنت بیشتری دارید می توانید برای مدیریت ترافیک اینترنت خود از انواع گیگ باکس ها نامحدود استفاده کنید.گیگ باکس های نامحدود به شما این اجازه را می دهد که در بازه زمانی مشخص ، به صورت نامحدود و بدون نگرانی از مصرف حجم اینترنت به تبادل اطلاعات بپردازید.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اینترنت خانگی

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *