صفحه اصلی

سرور مجازی بورس چه تاثیری در معاملات دارد؟

۰۴ مرداد ۱۳۹۹

هدف ما از تهیه‌ی این مقاله، آشنا کردن شما با سرور مجازی بورس و بیان مهم‌ترین کاربردهای آن است. به زبان ساده، سرور بورس را می‌توان یک کامپیوتر در برج میلاد در نظر گرفت که به شاه‌راه اینترنتی کشور متصل است و سرعت ‌بالای این سرور، 1 گیگابایت بر ثانیه است.

سرور بورس  پرسرعت می‌تواند یکی از انتخاب‌های کاربردی در انجام معاملات باشد؛ طراحی این سرور به نحوی است که استفاده از آن را بر روی سیستم‌عامل ویندوز فراهم آورده است و امکان انجام معاملات را به‌صورت آنلاین و با سرعت‌بالا به کاربران خود می‌دهد؛ لازم به ذکر است که ویندوزهایی با نسخه‌ی 2008، 2012، 2016 و 2019 توانایی پشتیبانی از این سرور را دارند.

شما برای انجام معاملات خود، نیازی به استفاده از اینترنت خانگی پرسرعت ندارید زیرا این سرور با قدرت بالایی که در اجرای نرم‌افزارهای مربوط به تحلیل بازار دارد، هرگونه نیاز کاربر را به ‌سرعت بالای اینترنت برطرف کرده می‌کند؛ همچنین شما در هنگام استفاده از سرور بورس، با هیچ محدودیت باندی روبه‌رو نیستید و می‌توانید فایل‌های موردنظر خود را بدون محدودیت دانلود و آپلود کنید.

 

مزایا و انواع سرور مجازی بورس

 

انواع سرور مجازی بورس

 

سرور بورس و سرور بورس پرسرعت در دو نوع سرور بورس ایران و سرور بورس خارج وجود دارد که اکنون به توضیح هرکدام می‌پردازیم.

 

سرور بورس ایران

ازآنجایی‌که ایران در میان کشورهای تحریم شده قرار دارد، کاربران ایرانی نمی‌توانند با IP ایران، معاملات بورسی بین‌المللی و یا پرداخت‌های ارزی انجام دهند و به همین علت فعالیت کاربران ایرانی مسدود می‌شود. بنابراین افراد ساکن ایران باید از سرور بورس خارج استفاده کنند تا فعالیت آن‌ها به‌درستی انجام شود.

 

سرور بورس خارج

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربران ایرانی، سرور بورس خارجی به‌حساب می‌آید. شما با استفاده از این سرور می‌توانید پرداخت‌های ارزی و معاملات خود را به‌سرعت و بدون هرگونه محدودیتی انجام دهید. یکی از بهترین سرورهای بورس، سرور آلمان است که در میان بهترین دیتاسنترهای جهان قرارگرفته است و شامل نمونه‌هایی چون Hetzner، Leaseweb و INXYOVH است؛ همچنین سرور بورس خارج، از امنیت بالایی برخوردار است و به کاربران اجازه می‌دهد تا کارهای خود را با سرعت ‌بالا و به‌دور از تحریم‌ها انجام دهند.

 

برای دریافت مشاوره و یا خرید سرویس مناسب با شماره ی  02148655 تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را به ثبت برسانید.

     

    مزایای استفاده از سرور بورس

    استفاده از سرور بورس، برای کاربران خود مزیت‌هایی را به همراه داشته است که در این بخش به‌طور کامل به این موضوع می‌پردازیم.

    • مهم‌ترین مزیتی که این سرور را می‌توان سرعت‌بالای دانست که به‌منظور همین سرعت می‌توان بسیاری از معاملات و پرداخت‌های ارزی را به‌راحتی انجام داد.
    • شما برای به اجرا درآوردن نرم‌افزارهای شخصی، می‌توانید از منابع سخت‌افزاری در این سرور استفاده کنید.
    • اگر شما قصد دارید جایگاه خود در صف معاملات بورس را بالا ببرید، باید از سرور بورس استفاده کنید.
    • امکان آپلود و دانلود انواع فایل‌ها در این سرور بدون ایجاد هرگونه محدودیتی برای کاربر وجود دارد.
    • شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار Remote Desktop و برخورداری از این سرور، به سرور مجازی دسترسی داشته باشید. نحوه‌ی اتصال شما به این سرور این‌گونه است که پس از خریداری، کارشناسان برای شما سرور را راه‌اندازی می‌کنند و در طی گذشت 3 تا 5 روز اطلاعات سرورتان برای شما ایمیل می‌شود و ازآن‌پس می‌توانید با نرم‌افزار گفته ‌شده، به سرور بورس پرسرعت متصل شوید.

     

    سرور مجازی بورس چه تفاوتی با بقیه سرور ها دارد

     

    تفاوت سرور بورس با سرور مجازی دیگر

    سرور بورس در مقایسه با سرور مجازی معمولی دیگر، دارای پورت اختصاصی است و سعی شده است اینترنت پرسرعت برای این سرور در نظر گرفته شود. خوب است بدانید که شما می‌توانید با هر اینترنت معمولی مثل اینترنت‌های خط و یا اینترنت خانگی به این سرور وصل شوید و با آن کارکنید. نکته‌ی قابل‌توجه در این قسمت، افزایش سرعت درون خود سرور تا 100 برابر است که برای کاربران خود فراهم می‌کند. توجه داشته باشید کار با سرور بورس بسیار راحت است و محیط آن مانند ویندوز 10 می‌ماند و کاربر می‌تواند به‌راحتی داخل سرور مجازی بورس، نرم‌افزارهای موردنیاز خود را نصب کند.

    همچنین مورد دیگری که در سرور بورس و سرور معمولی دیگر وجود دارد، موضوع پینگ (Ping) سرور است که در سرور بورس، مدت زمان پینگ، کمتر از 1 میلی‌ثانیه در نظر گرفته می‌شود.

    درنهایت می‌توان گفت سرور بورس به شما امکان انجام معاملات خود در سریع‌ترین زمان ممکن را می‌دهد و دیگر نیازی به ماندن در صف ترافیکی برای شما وجود نخواهد داشت، همچنین هوش مصنوعی و ربات‌هایی که در این سرور استفاده‌شده‌اند، در سرعت بخشیدن به کار، بی تاثیر نیستند.

     

    سوالات متداول:


    1.سرور مجازی بورس چیست؟

    سرور بورس پرسرعت یکی از راه های آسان و کاربردی برای انجام معاملات بورسی است. این سرور را روی سیستم عامل ویندوز به سادگی ارائه می شوند.  برای انجام معاملات بورسی آنلاین، شما بدون نیاز به اینترنت پرسرعت، می توانید با بهره گیری از امکانات سرور مجازی بورس معملات خود را در بستری نامحدود و با قدرت بالا انجام دهید.

     

    2.آیا همه ی نسخه ها ویندوز سرور مجازی بورس را پشتیبانی می کنند؟

    به طور کلی ویندوزهای 2008، 2012، 2016 و 2019 از قابلیت پشتیبانی برخوردار هستند.

     

    3.استفاده از سرور مجازی بورس چه مزیتی دارد؟

    – دسترسی به بالاترین سرعت اینترنت
    – دانلود فایل های مختلف بدون محدودیت در سرعت
    – بالابردن جایگاه در صف معاملات بورسی
    – وجود منابع سخت افزاری قدرتمند


     

    دسته بندی ها : سرور
    برچسب ها :

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *