صفحه اصلی

سرور مجازی بورس، جت شخصی شما برای پیشی گرفتن از بقیه در بورس

۱۱ آذر ۱۳۹۹

امروزه به دلیل محبوبیت زیاد بورس در بین مردم ایران، شرکت‌های ارائه دهنده سرور مجازی، برای این بیزینس سروری جدا تعبیه دیدند. این سرورها در شهر تهران قرار دارد و بطور شبانه روز به یک کامپیوتر متصل اند. اگر از سهامداران بورس باشید می‌دانید که سرعت اینترنت و پینگ پایین چه تاثیری بر خرید و فروش سهام شما دارد. با سرعت بالا می‌توانید سریع سهام را خریداری کنید و یا پیشنهاد خود را به کارگزاری اعلام کنید، در نتیجه سهام شما روز به روز بیشتر می‌شود.

 

سرور مجازی بورس

 

درواقع یک نوع سرور مجازی است که با اتصال به یک اینترنت فیبر نوری بطور شبانه روزی در حال فعالیت می باشد. شما می توانید از هرجای ایران به این سرورها متصل شوید و سرعتی بالا بهمراه پینگ پایین را تجربه کنید. سرورها کامپیوترهایی هستن با سخت افزارهای قوی و وجه تمایز آن با سرورهای دیگر پورت اختصاصی‌تر که درنتیجه ترافیک نامحدود و همچنین سرعت 10 مگابیتی بهمراه پینگ 1ms .

که باعث می‌شود شما در بورس حرفه‌ای تر شوید. همچنین برای شرکت در بورس‌های مختلف هیچ محدودیتی ندارید، سرور بوریس با پهنای باند وسیع امکان شرکت در چند بورس بطور همزمان را دارد. در واقع بهترین و سریع ترین راه برای شرکت در بورس استفاده از سرورهای مجازی بورس است. لازم به ذکر است شما با این سرورها علاوه بر صنعت بورس می‌توانید کارهای روزمره خود را با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت ممکن انجام دهید.

 

بیشتر بخوانید: سرور مجازی بورس چه تاثیری در معاملات دارد؟

 

برای دریافت مشاوره و یا خرید سرویس مناسب با شماره ی  02148655 تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را به ثبت برسانید.

     

    تاثیر سرور مجازی بورس در معاملات

     

    مزایا سرور مجازی بورس

     

    1. دامنه سرعت تا   10Mb

    همانطور که ذکر شد، دامنه سرعت این سرورها تا 10 مگابیت میرسد که در نتیجه سرعت دانلود و آپلود شما تا 10 مگابیت را پشتیبانی می‌کند.

     

    2. اینترنتی با فیبر نوری

    سرورهای بورس همگی با اتصال به اینترنتی با فیبر نوری باعث شده تا شما هنگام کار با آن مشکلی با کندی سرعت و یا قطعی نداشته باشید.

     

    3.پینگ کم

    همچنین پینگ پایین 1ms باعث شده شما هر یک میلی ثانیه بتوانید دستور خرید سهام را صادر کنید و در روند بورس سریعتر عمل کنید.

     

    4.اینترنت نامحدود

    با حجم نامحدود دیگر نگران به اتمام رسیدن بسته خود را نیستید. همچنین می‌توانید علاوه بر بورس کارهای روزانه خود را با ترافیک نامحدود انجام دهید.

    دسته بندی ها : سرور,مجله صفر و یک
    برچسب ها :

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *