صفحه اصلی

رونمایی از اولین روتر گیمینگ چهاربانده WiFi 7 توسط ایسوس

۱۹ دی ۱۴۰۱

انتظار داریم روترهای عجیب و غریب به سبک عنکبوتی در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شوند و امسال ایسوس با رونمایی از اولین روتر بازی چهاربانده جهان با نام WiFi 7 در قالب ASUS ROG Rapture GT-BE98 ناامید نشد. روتر GT-BE98 مجهز به هشت آنتن، WiFi 7 چهار بانده (802.11be) و پشتیبانی از پهنای باند جدید 320 مگاهرتز و 4096-QAM را ارائه می دهد. همراه با عملیات چند پیوندی (MLO)، سوراخ کردن، سه پورت 10G، VPN Fusion، شتاب بازی در سطح سه‌گانه، حالت بازی موبایل، چهار سطح امنیتی و پشتیبانی AiMesh، RangeBoost Plus و پشتیبانی از نورپردازی AURA RGB که به شما امکان می‌دهد به طور یکپارچه ادغام کنید. در ادامه به بررسی خبر رونمایی از اولین روتر گیمینگ چهاربانده WiFi 7 توسط ایسوس می پردازیم.

مشخصات روتر گیمینگ WiFi 7 asus

با بهره گیری از پتانسیل کامل WiFi 7 با پشتیبانی از کانال 320 مگاهرتز در باند 6 گیگاهرتز، تا 160 درصد سرعت بیشتری نسبت به نسل قبلی ارائه می دهد. علاوه بر این، با مدولاسیون 4K QAM که می‌تواند داده‌های بیشتری را در انتقال جمع کند، اوج نرخ داده تا 20 درصد بیشتر است و سرعت باورنکردنی تا 25000 مگابیت در ثانیه را ارائه می‌کند. علاوه بر این، دو ویژگی انقلابی اضافی، Multi-Link Operation و Multi-RU Puncturing، به GT-BE98 اجازه می دهد تا اتصالات بی سیم کارآمدتر و قابل اعتمادتری را ارائه دهد.

معرفی اولین روتر گیمینگ چهاربانده WiFi 7 توسط ایسوس

  • اولین روتر بازی WiFi 7 در جهان – روتر بازی چهار بانده فوق سریع WiFi 7 (802.11be) سرعت را تا 25000 مگابیت در ثانیه افزایش می دهد.
  • پهنای باند جدید 320 مگاهرتز و 4096-QAM – نرخ داده 2 برابر در مقایسه با WiFi 6/6E و افزایش توان عملیاتی تا 20 درصد
  • عملکرد چند پیوندی – به طور همزمان از طریق باندها و کانال های مختلف برای افزایش توان عملیاتی دستگاه، کاهش تأخیر و بهبود قابلیت اطمینان انتقال داده شود.
  • سوراخ‌سازی Multi-RU – پهنای باند کانال وسیع را به واحدهای کوچک تقسیم می‌کند و سوراخ‌سازی را برای حذف تداخل برای پهنای باند باقی‌مانده برای استفاده کارآمدتر فعال می‌کند.
  • سه پورت 10G – از سرعت انتقال داده تا 10 برابر بیشتر برای کارهایی که پهنای باند نیاز دارند با پورت WAN/LAN و پورت LAN 10 گیگابیت بر ثانیه لذت ببرید.
  • شتاب بازی در سطح سه گانه – سرعت بخشیدن به ترافیک بازی در هر مرحله – از دستگاه به سرور بازی

اهمیت رونمایی از اولین روتر گیمینگ چهاربانده WiFi 7 توسط ایسوس

“عملیات چند پیوندی به طور همزمان از طریق باندها و کانال های مختلف برای افزایش توان عملیاتی به دستگاه، کاهش تاخیر و بهبود قابلیت اطمینان انتقال می یابد. سوراخ‌سازی Multi-RU پهنای باند کانال گسترده‌ای را به واحدهای کوچک‌تر تقسیم می‌کند و سوراخ‌سازی را قادر می‌سازد تداخل را برای پهنای باند باقی‌مانده حذف کند و کارایی را افزایش دهد. گیمرها می توانند با یک پورت WAN/LAN 10 گیگابیت بر ثانیه و دو درگاه LAN 10 گیگابیت در ثانیه، از سرعت انتقال داده تا 10 برابر برای کارهایی که پهنای باند نیاز دارند، لذت ببرند. علاوه بر این، برای گیمرهایی که در خانه‌های بزرگ‌تر زندگی می‌کنند، RangeBoost Plus انحصاری ASUS محدوده سیگنال و پوشش کلی را بهبود می‌بخشد. و شتاب بازی سه‌سطحی انحصاری ROG تجربه‌های بازی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

دسته بندی ها : مجله صفر و یک
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *