صفحه اصلی

رونمایی از اولین روتر وای فای 7 دنیا

۲۲ تیر ۱۴۰۱

به تازگی اولین روتر وای فای 7 دنیا معرفی شد که در این مقاله به بررسی رونمایی از اولین روتر وای فای 7 دنیا با پشتیبانی از سه باند فرکانسی می پردازیم. با ما همراه باشید.

جزئیات رونمایی از اولین روتر وای فای 7 دنیا با پشتیبانی از سه باند فرکانسی

H3C Magic BE18000 اولین روتری است که برخی از ویژگی‌های جدید استاندارد Wi-Fi 7 را اجرا می‌کند، از جمله پشتیبانی از کانال‌های گسترده 320 مگاهرتز، 4K-QAM و عملیات Multi-Link. با این حال، تا زمانی که اولین دستگاه های سرویس گیرنده Wi-Fi 7 در سال آینده راه اندازی شوند، نمی توانید از این فناوری های جدید استفاده کنید.

سازنده تجهیزات شبکه چینی H3C به تازگی Magic BE18000 را معرفی کرده است، “اولین روتر Wi-Fi 7 در جهان”. شایان ذکر است که IEEE هنوز استاندارد Wi-Fi 7 (802.11be) را نهایی نکرده است، به این معنی که این روتر ممکن است از همه ویژگی‌های دستگاه‌های تایید شده آینده پشتیبانی نکند.

BE18000 دارای پیکربندی آنتن MIMO 4×4 است و از هر سه باند فرکانس Wi-Fi پشتیبانی می کند. به لطف Wi-Fi 7 که از کانال های گسترده 320 مگاهرتز پشتیبانی می کند، حداکثر نرخ PHY 1148 مگابیت بر ثانیه در 2.4 گیگاهرتز، 5765 مگابیت در ثانیه در 5 گیگاهرتز و 11530 مگابیت در ثانیه در 6 گیگاهرتز است. با این حال، ممکن است اجازه استفاده از باند 6 گیگاهرتز را نداشته باشید زیرا بسیاری از کشورها هنوز مجوز این طیف را برای استفاده عمومی صادر نکرده اند.

جزئیات رونمایی از اولین روتر وای فای 7 دنیا با پشتیبانی از سه باند فرکانسی

جزئیات رونمایی از اولین روتر وای فای 7 دنیا

یکی دیگر از ویژگی های جدید پشتیبانی از 4K-QAM است که نرخ داده را در مقایسه با 1024-QAM 20 درصد افزایش می دهد، زمانی که تداخل کمی وجود دارد و دستگاه کاربر نزدیک است. در همین حال، Multi-Link Operation به دستگاه اجازه می دهد تا از چندین باند فرکانسی به طور همزمان استفاده کند و باند کم تراکم را برای کاهش تأخیر انتخاب کند. BE18000 همچنین دارای دو درگاه 10 گیگابیت و سه درگاه 1 گیگابیت است.

قیمت اولین روتر وای فای 7 دنیا

این شرکت سازنده در رونمایی از اولین روتر وای فای 7 دنیا ، جزئیات در دسترس بودن یا قیمت را فاش نکرد، اما به عنوان یک محصول سازمانی، انتظار نداشته باشید که این محصول ارزان باشد. اولین دستگاه های کلاینت دارای Wi-Fi 7 احتمالا سال آینده وارد بازار خواهند شد، به این معنی که حداقل تا آن زمان نمی توانید از هیچ یک از ویژگی های جدید BE18000 استفاده کنید.

دسته بندی ها : شبکه,مجله صفر و یک,مودم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *