صفحه اصلی

آمازون از روترهای وای فای جدید eero پرو 6E و 6 پلاس رونمایی کرد

۱۰ فروردین ۱۴۰۱

در میان رونمایی های مدام شرکت ها از روتر ها مانند خبر شرکت ZTE اولین روتر تجاری مبتنی ‌بر وای فای ۷ را معرفی کرد ، مانند سه شنبه 9 فرودین بود که در خبری جدید آمازون از روترهای وای فای جدید eero پرو 6E و 6 پلاس رونمایی کرد. در ادامه به بررسی جزئیات این خبر می پردازیم.

بررسی جزئیات روتر وای فای جدید eero

در ادامه آمازون از روترهای وای فای جدید eero پرو 6E و 6 پلاس رونمایی کرد باید گفت که این روترهای وای فای eero از نسل جدید محسوب شده و روتر مدل پرو در مدل 6E را می توان سریع ترین روتر ساخت این شرکت به حساب آورد. لازم به ذکر است که این روتر استثنائی دارای سرعت انتقال اطلاعاتی در حدود 2.3 گیگابایت بر ثانیه را رائه می دهد. البته لازم به ذکر است که مدل 6 پلاس مدل ارزان تری نسبت به این مدل محسوب می شود. البته ویژگی دیگری که مودم 6 پلاس دارد این است که دو درگاه اترنت یک گیگابایتی ارائه می کند.

لازم به ذکر است که برند eero در واقع در تحت نظر آمازون فعالیت می کند که دو روتر آخری آن هر دو دارای ویژگیث های مثبت بسیاری می باشند و برای خرید بسیار مناسب هستند. از مهم ترین قابلیت های این دو روتر پشتیبانی از پهنای باند 6 گیگاهرتزی است که سبب می شود تا نرخ تاخیر تا حد زیادی کاهش یابد. جهت اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید مقاله RTT چیست؟ را مطالعه نمایید.

ویژگی های روتر جدید eero

ویژگی ها و مقایسه دو روتر جدید eero

روتر 6E پرو eero چه ویژگی هایی دارد؟

از مهم ترین ویژگی های روتر 6 ای پرو که در حاشیه خبر آمازون از روترهای وای فای جدید eero پرو 6E و 6 پلاس رونمایی کرد قرار می گیرد می توان به این مورد اشاره کرد که این روتر در حالتی که با کابل وصل است دارای سرعتی معادل 2.3 گیگابایت بر ثانیه و در حالت بدون سیم یا به عبارتی WireLess دارای سرعت 1.3 گیگابایتی می باشد.

از روی دیگر می توان گفت که پوشش شبکه ای این روتر نیز در مساحتی حدود 2000 فوت مربعی می باشد که در صورتی که پرو باشد می توانید آن را تا 370 متر مربع افزایش دهید. به عبارتی به دلیل این ویژگی و مزیت بسیار مهم است که می توانید از این روتر هم در خانه و هم در محل کار استفاده نمایید.

قیمت روترهای وای فای جدید eero چقدر است؟

در ادامه خبر آمازون از روترهای وای فای جدید eero پرو 6E و 6 پلاس رونمایی کرد باید به مسئله قیمت نیز اشاره کرد. لازم به ذکر است که قیمت نسخه پرو این روترها 299 دلار و نسخه معمولی 139 دلار است که از طریق فروشگاه آمازون عرضه شده اند.

دسته بندی ها : اخبار,اینترنت
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *