صفحه اصلی

چند فاکتور مهم برای خرید سرور اختصاصی کارآمد ! کدام دیتا سنتر را انتخاب کنیم؟

۰۶ شهریور ۱۴۰۰

پیش از این بسیار در خصوص خدمات سرور اختصاصی ، مزیت های استفاده و خرید سرور اختصاصی خوانده بودیم . همچنین به معرفی تفاوت های میان سرویس سرور مجازی یا VPS و سرور اختصاصی نیز پرداخته بودیم. اما با این حال یکی از دغدغه های کسب و کار های اینترنتی ، این خواهد بود که کدام شرکت ارائه دهنده خدمات مرکز داده ( دیتا سنتر ) می تواند مناسب تر باشد. در ادامه می خواهیم با فاکتور ها و نکاتی که به شما کمک می کند خرید سرور اختصاصی کارآمد ای داشته باشید ، آشنا خواهیم شد.

چند فاکتور خرید سرور اختصاصی کارآمد

۱- پشتیبانی

یکی از مهمترین دلایلی که باعث می شود کسب و کار ها از شرکت های ارائه دهنده خدمات دیتا سنتر (مرکز داده) استفاده کنند ، این است که پشتیبانی از خدمات سرور نیاز به نیروی متخصص دارد. اگر کسب درآمد شما وابسته به وب سایت شما و بستر های آنلاین نظیر اپلیکیشن موبایل باشد ، لازم است که همیشه در دسترس باشید. وجود تیم پشتیبانی متخصص که سرور اختصاصی شما را مانیتور کرده و در صورت بروز مشکل سریعا وارد عمل شده و آن را رفع کنند برای کسب و کار شما بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

۲- نصب و پشتیبانی کنترل پنل های مختلف

زمانی که شما قصد خرید سرور اختصاصی کارآمد را دارید ، قطعاً به منظور به دست گرفتن کنترل سرور خود اقدام به خرید سرور اختصاصی کرده اید. نصب ، راه اندازی و پشتیبانی کنترل پنل های مختلف این امکان را برای شما فراهم می آورد که میزان تماس شما با پشتیبانی به حداقل برسد.

۳-بک آپ گیر روزانه از سرور اختصاصی

برای خرید سرور اختصاصی کارآمد ، چه فاکتوری مهمتر از بک آپ گیر روزانه می تواند وجود داشته باشد؟ این روز ها اطلاعات به اندازه پول ارزشمند است. اگر بنا بر دلایلی اظلاعات شما از روی سرور پاک شود ، بک آپ گیر روزانه سرور می تواند از بروز خسارت شما جلوگیری کند.

۴-  تامین نیروی برق مستقیم DC دائم و بدون انقطاع

اگر واقعا قصد حرید سرور اختصاصی کارآمدی را دارید ، باید عملکرد سرور در شرایط اضطراری را نیز بررسی کنید. ثابت بودن و عدم قطعی سرور باعث می شود که شما به صورت آنلاین همیشه در دسترس باشید. اما قطعی مکرر سرور ، به معنای در دسترس نبودن خواهد بود و در نهایت باعث کاهش رضایت کاربران و مشتریان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: سرور رایانش ابری چیست؟ – سرور ابری یا Cloud server

دسته بندی ها : سرور,مرکزداده
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *