صفحه اصلی

بهترین تنظیمات روتر وای فای گیمینگ

۱۴ آذر ۱۴۰۱

داشتن لوازم مناسب یکی از معادلات در نداشتن کندی در محیط بازی است. اگرچه تنظیمات کلی به دلیل کار کردن خوب است، اما اکثرا این تنظیمات بهینه نیستند و برای بازی آنلاین، جزو بهترین تنظیمات محسوب نمی شوند. در این مقاله راهنما، ما تنظیمات پیشرفته روتر وای فای را بررسی می کنیم. تنظیماتی که معمولا مردم در مورد آنها حرف نمی زنند. در این مقاله قصد نداریم به نکاتی اشاره کنیم که در عمل هیچ اثری بر عملکرد و سرعت شما ندارند.

در واقع، نمی خواهیم در مورد پورت جلویی، DMZ یا آدرس مک اینجا بنویسیم. شما همچنان به تنظیم این موارد نیاز دارید، اما این گزینه ها معمولا بر سرعت تاثیری ندارند. در عوض، هر چیزی که روتر و بازی آنلاین شما را سریع تر کند و کندی را از بین ببرد، بیان می کنیم.

قبل از اینکه سراغ تنظیمات برویم

  1. مطمئن شوید که تمام دستگاه های خانه تان به یک روتر متصل نشده باشد. یک روتر جداگانه برای دستگاه های بازی خود تهیه کنید.
  2. در آینده ای نزدیک، کابل اترنت همواره سریع تر از اتصالات وای فای عمل خواهد کرد. اهمیتی ندارد که چگونه تنظیمات وای فای خود را برقرار می کنید، همیشه مواردی مانند نویز و تداخل وجود دارند.
  3. برای استفاده از برخی از این ابزارها و تنظیمات، به سیگنال های بسیار قدرتمندی احتیاج دارد. فرض می کنیم که به جای اتصال خطی 1.4، یک اتصال خطی 5 ایجاد کرده ایم.
  4. برخی از تغییرات ایجاد شده در تنظیمات در محل هایی مانند VoIP به طور انطباق نقض می شوند. بنابراین قبل از تغییر آنها، با خانواده تان هماهنگ کنید. یا قبل از انجام تنظیمات، بیشتر در موردشان مطالعه کنید.
  5. روتر شما ممکن است تمام این گزینه های موجود را نداشته باشد یا متفاوت باشد. مطمئن باشید که دفترچه مربوط به نکات ابزارها را خوانده اید و آنها را در صورت لزوم اعمال کنید.

بهترین تنظیمات روتر وای فای

بهترین تنظیمات عملکرد سرعت روتر وای فای برای بهتر بازی کردن

پشتیبانی 802.11 n: برای N دستگاه

تنظیمات WMM: در صورت امکان، تنظیمات برتر برای بازی های خاص

فرکانس:  5 Ghz

پهنای باند: 40 Mhz

بهترین کانال: مختلف است (خودکار نیست، به طور دستی یکی از شبکه های وای فای را انتخاب کنید. گزینه انتخابی باید حداقل رقابت را در محل شما داشته باشد.

ایزوله AP: خاموش

شناسایی جریان IP: خاموش

نسبت مالتی کست: غیرفعال یا مقدارش پایین است.

نوع ابتدایی: کوتاه

فاصله بیکان: تا حد امکان بالا

فاصله DTIM : (مدت زمان): تا حد امکان بالا

پیوست TX (پیوست چهارچوب/پیوست بسته): فعال

WMM APSD: فعال

توقف پیام تایید/عدم ارسال پیام تایید: فعال

بهینه سازی تراکم  AMPDU: غیرفعال

تعادل زمان پخش: غیرفعال (اگر دستگاه های متصل دیگری دارید و می دانید که سخت افزار بازی شما از نظر سرعت انتقال سریع تر است، فعال کنید)

شکل دهی پرتو: متفاوت است

یافتن IGMP: غیرفعال

 

 

دسته بندی ها : مودم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *