صفحه اصلی

برتری استفاده از سرور مجازی یا VPS برای SMB ها

۱۴ مهر ۱۴۰۰

در قسمت اول مقاله ، با تعدادی از ویژگی های سرور مجازی آشنا شدید. در این مطلب قصد داریم به سایر ویژگی VPS ها بپردازیم. برتری استفاده از سرور مجازی یا VPS برای SMB هابرای مشاهده قسمت اول کلیک کنید.

برتری پنجم: دسترسی Root

با خرید سرور مجازی vps شما دسترسی به ریشه Root سرور خود خواهید داشت. با این ویژگی دسترسی کامل به اکانت vps خود دارید که کنترل بسیار بیشتری برای تنظیمات سرور و نصب انواع اپلیکیشن ها را در اختیار شما می گذارد. این دسترسی توسط کنترل پنل سرویس هاستینگ در اختیار شما قرار می گیرد.

برتری ششم: مدیریت کامل سرویس 

اگر فکر می کنید آپدیت کردن سرویس فعلی به vps به معنی مدیریت کامل این سرویس توسط خود شما خواهد بود، خوشحال می شوید که بدانید اکثر شرکت های هاستینگ مدیریت سرورهای مجازی اختصاصی را انجام می دهند و در واقع این مسئولیت را به جای شما قبول می کنند. یک شرکت هاستینگ خوب، سخت افزار، نرم افزارهای مجازی و سیستم عامل سرور شما را بروز نگه می دارد. هم چنین آنها تمام حفره های احتمالی امنیتی را برای شما برطرف می کنند.

برتری هفتم: پشتیبانی فنی جامع و کامل

یکی از امتیازهای اصلی استفاده از سرورهای مجازی اختصاصی VPS ، پشتیبانی تمام وقت 24 ساعته 7 روز هفته است، این بدین معنی است که هرگاه مشکلی با سرور مجازی خود یا به کمک و مشاوره فنی احتیاج داشتید، کارشناس متخصص در دسترس شما خواهد بود. در dpr.co تیم پشتیبانی ما آماده مشاوره با شما برای بهینه نگه داشتن سرویس vps به صورت تمام وقت خواهد بود.

برتری هشتم: نظارت بر سرور

حملات سایبری همواره یکی از معضلات وبسایت های پربازدید است. خوب است بدانید که ما همواره سرور شما را تحت نظارت داریم و سرویس vps شما به طور جدی برای جلوگیری از هرگونه تهدیدات احتمالی نظارت می شود. نظارت سرور این امکان را به ما می دهد تا هرگونه تهدیدی مانند هک، بدافزار و حملات DDoS را سریعا شناسایی و پیش از اینکه آسیبی وارد کنند، کنترل کنیم.

برتری نهم: میزبانی هم زمان چند دامنه

بسیاری از شرکت ها بیش از یک وبسایت دارند و اگرچه می توان همه این سایت ها را در سرویس های هاستینگ اشتراکی راه اندازی کرد اما منابع محدود این سرورها باعث می شوند تا عملکرد وبسایت ها تحت تاثیر قرار گیرد. هرچه سایت های بیشتری بر روی سرویس های هاستینگ اشتراکی راه اندازی کنید، عملکرد سایت ها ضعیف تر می شود.

اما در سرور مجازی VPS منابع سخت افزاری بسیار بیشتری در اختیار شما قرار دارد که میزبانی هم زمان چند دامنه بدون هیچ مشکلی میسر خواهد بود.

برتری دهم: بکاپ گیری منظم

بکاپ گرفتن مرتب بخش مهمی در مدیریت بحران شما بازی خواهد کرد، پس بکاپ گیری منظم از سرویس VPS از اهمیت بالایی برخوردار است. در این صورت اگر به مشکلی برخورد کردید به سادگی بکاپ سایت و سرور vps خود را بازیابی می کنید و هیچ گونه نگرانی دیگری وجود نخواهد داشت.

نتیجه گیری

سرویسهای میزبانی وب VPS یا سرور مجازی راهی مقرون به صرفه برای ارتقاء سیستم میزبانی اشتراکی فعلی وبسایتمان به سروری تقریبا با تمام ویژگی های یک سرور اختصاصی، یعنی منابع بیشتر، کنترل بیشتر و انعطاف پذیری بالاتر است. به علاوه مدیریت سرویس و پشتیبانی فنی را هم که به ویژگی های VPS اضافه کنیم، راه حلی ایده آل برای کسب و کارهای کوچک و متوسط برای ارتقاء قابلیت های خود در حوزه وب خواهد بود.

 

 

دسته بندی ها : سرور
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *