صفحه اصلی

اگر اینترنت برای همیشه قطع شود چه اتفاقی می افتد؟

۱۲ آذر ۱۳۹۹

امروزه میبینیم که اینترنت چقدر در زندگی روزمره ما تاثییر دارد، فرض کنید این تکنولوژی حیاتی از زندگی ما برود. چه می‌شود؟ اگر اینترنت پرسرعت شما برای همیشه قطع شود چه اتفاقی می افتد؟ حتی فکر کردن به این اتفاق نیز ترسناک است، فرض کنید تمام دنیای اطراف ما از کار بیوفتد. در یک کلام زندگی بی معنی می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر به این اتفاق بزرگ و در عین حال ناممکن بپردازیم.

 

تاثیر قطعی اینترنت برزندگی

 

تاثیر آن در روزمرگی

فرض کنید صبح از خواب پاشدید و در هنگام میل کردن صبحانه گوشی خود را نیز چک می‌کنید. متوجه می‌شوید که اینترنت شما قطع است. ساعت‌ها صبر می‌کنید تا شبکه شما مجدد راه اندازی شود و یا با اپراتور مربوطه تماس می‌گیرید تا مشکل را جویا شوید. اندکی بعد متوجه می‌شوید که تنها نیستید. قطعی اینترنت مانند ویروسی در کل جهان شیوع پیدا کرده است و تمام بشریت را درگیر کرده. با ظهور پدیده‌ای به نام اینترنت تمام سلایق و رفتارهای انسان‌ها تغییر پیدا کرد. به همین منظور اوقات فراغت ما را نیز اینترنت پر کرده است. بعد از قطعی آن زندگی خیلی کسل کننده می‌شود.

 

 

برای دریافت مشاوره و یا خرید سرویس مناسب با شماره ی 02148657 تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را به ثبت برسانید.

     

     

    تاثیزات قطعی اینترنت بر کسب و کارها

     

    تاثیر آن در کسب و کار

    بیشتر کسب و کارهای روز دنیا با کمک اینترنت صورت میگیرد. شرکت‌های بزرگ برای پیشرفت خود نیاز به سایت و بازاریابی دیجیتال دارند که بدون اینترنت میسر نمی‌شود. بسیاری از افراد نیز شغلشان وابسته به اینترنت است و با قطعی اینترنت بطور حتم بی کار می‌شوند. حتی شغل‌هایی از قدیم الایام در کشور ما وجود داشته، مانند مغازه‌ و بوتیک‌های لباس. این اصناف هم بیشتر درآمد خود را روی فروش آنلاین حساب کرده اند. حال با این مشکل بزرگ خیلی از افراد و خانواده‌ها با سفره‌های خالی مواجه می‌شوند. فرض کنید بعد از خداحافظی اینترنت، تمامی این افراد به دنبال شغل‌هایی بگردند که صرفا با نیروی بدنی انجام می‌شود و بدون اینترنت هم انجام می‌شود.

    این شغل‌ها چفدر ظرفیت دارند که تمام افراد جامعه را درخود جای دهند؟ حتی تصورش هم در مخیله نمی‌گنجد. احتمالا از خود سوال می‌پرسید که پدربزرگهایمان در آن زمان چکونه زندگی می‌کردند؟ باید به این نکته توجه کنید که در آن زمان اینترنتی وجود نداشت و مردم وجود آن را در زندگی روزمره خود حس نکردند. وقتی چیزی از اول وجود نداشته باشد چگونه می‌توان به آن نیاز پیدا کرد؟ به همین علت است که در گذشته مردم راحتر زندگی میکردند.

     

     

    کمبود اینترنت و قطعی آن

     

    کمبودی به نام اینترنت

    در ادامه توضیحات باید ذکر کرد، تمام ارتباطات ما با دنیا و حتی با عزیزانمان قطع می‌شود. امروزه کمتر کسی از تلفن‌های ثابت برای ارتباط استفاده می‌کند. با آمدن شبکه‌های اجتماعی خیلی راحت می‌توانید تماس‌های صوتی کم هزینه‌ای را برقرارکنید و با دوستان خود بصورت تصویری صحبت کنید. حال فرض کنید این راه ارتباطی دیگر نباشد، مکالمات شما فقط محدود به کشور خودتان می‌شود و مانند دهه‌های گذشته زمان بسیار زیادی را پای تلفن سپری می‌کنید. از بحث ارتباطات که بگذریم، بسیاری از آنلاین شاپ‌هایی وجود دارد که تمام درآمدشان از طریق اینترنت و سفارش آنلاین است. حال این افراد چگونه اجناس خود را به فروش برسانند؟ همین بحث آنلاین شاپ‌ها را به شغل‌های دیگر بسط دهید.

     

    تاثیر قطعی اینترنت و ماهواره ها

     

    ماهواره‌ها

    دور کره خاکی ما ماهواره‌هایی درحال گردش‌اند که توسط سیگنال‌هایی از سمت زمین هدایت می‌شوند. اگر اینترنت نباشد چه کسی این ماهواره‌ها را هدایت می‌کند. بصورت سرگردان در اطراف کره زمین حرکت می‌کنند. فرض کنید یکی از آن‌ها وارد جو زمین شود، بطور مستقیم به سمت شهرها سقوط می‌کند و می‌تواند خسارات جبران ناپذیری وارد کند. خلاصه، زندگی ما بیش از چیزی که انتظار می‌رود به اینترنت وابسته است، کسی چه می‌داند شاید با رفتن اینترنت حیات ما نیز پایان یابد.

    دسته بندی ها : اینترنت
    برچسب ها :

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *