صفحه اصلی

آموزش اتصال هاست به دامنه !

۱۳ دی ۱۳۹۹

اتصال هاست به دامنه یک کار بسیار ساده و راحتی است که همین کار ساده، از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا وبسایت شما باید یک آدرسی داشته باشد تا مخاطب بتواند به آن دسترسی داشته باشد به نوعی تمامی فعالیت سایت پس از این اتصال کلید میخورد. لازم به ذکر است که اتصال دامنه به انواع هاست‌ها تنها یک روش بیشتر ندارد و اگر شما روش اتصال هاست به دامنه را فرا گرفتید میتوانید به تمام هاست ها مانند سی پنل متصل شوید. در ادامه به آموزش اتصال هاست به دامنه می‌پردازیم تا شما را در این مسیر راهنمایی کنیم. با ما همراه باشید.

دامنه چیست؟

دامنه یک آدرس برای وبسایت شماست که نام تجاری شما روی آن قرار دارد. هر مکانی در دنیای حقیقی دارای آدرسی است که شما با وسیله نقلیه به آن میرسید. آدرس دامنه نیز آدرس سایت شماست که با استفاده از اینترنت کاربر می‌تواند به آن دسترسی پیدا کند. در واقع هر سایتی که راه اندازی می‌شود به یک آدرس IP  نیاز دارد تا بوسیله آن در دنیای وب شناخته بشود. طبیعتا حفظ اعداد مختلف برای کاربر کار ساده ای نیست به همین علت بوسیله DNS این اعداد به آدرس دامه تبدیل می‌شوند. www.example.com

آموزش اتصال هاست به دامنه

هاست چیست؟

هاست یا در واقع میزبانی وب، همان فضای کسب و کار در دنیای دیجیتال است، برای راه اندازی وب سایت پس از ثبت دامنه، ضروری است. میزبانی وب در حقیقت بخشی از یک سرور در اینترنت می­باشد، که به کسب و کار شما تخصیص داده شده. با این میزبانی به سرویس های مورد نیاز برای راه اندازی وب سایت، از جمله فضای دیسک، ترافیک، ایمیل اکانت، FTP اکانت و دیتا بیس ها دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: آموزش اتصال وردپرس به هاست دانلود

برای دریافت مشاوره و یا خرید سرویس مناسب با شماره ی 02148655 تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را به ثبت برسانید.

    آموزش اتصال هاست به دامنه

    آموزش اتصال هاست به دامنه

    DNS مخفف Domain name system است که وظیفه آن تبدیل دامنه سایت به IP است. اگر شرکتی که دامنه و هاست خود را از آن تهیه کردید پیشرفته باشد به طور خودکار اتصال هاست به دامنه صورت میگیرد ولی بنا به دلایلی این کار از سمت شرکت مورد نظر قابل انجام نبود، هیچ مشکلی نیست! فقط کافیست تا مقادیر NS را دریافت کنید و با استفاده از پنل دامنه خود اقدام به اضافه کردن دامین به هاست خود کنید. اگرچه دامنه و هاست شما از سوی یک شرکت پشتیبانی می شود، می توانید درخواست کنید تا مقدار دامنه و هاست را باهم ست کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *