صفحه اصلی

آموزش آپلود کردن وب سایت بر روی هاست

۱۷ مهر ۱۴۰۰

در خصوص آپلود کردن وب سایت بر روی هاست دو روش متداول وجود دارد:

1.بوسیله  Cpanel یا  DirectAdmin و با وارد کردن نام کاربری و پسورد وارد پنل مدیریت هاست میشوید. (برای مشاهده تعرفه های خدمات هاستینگ صفرویک کلیک کنید.)

2.اعمال تغییرات بوسیله بک آپ گرفتن از نرم افزار زیلا میباشد.

آموزش آپلود کردن وب سایت بر روی هاست با استفاده از نرم افزار زیلا

زیلا یک نرم افزار مدیریت سایت میباشد که در صورت دانلود آن بر روی سیستم و  آپلود نسخه آخر سایت خود در آن میتوانید از تمامی امکانات این نرم افزار برای اعمال تغییرات کلی و جزئی برای سایت خود بهره مند شوید و سپس نسخه تغییر یافته سایت را مجدد آپلود نمایید.

محیط کار نرم افزار

ما در این قسمت برای شما محیط نرم افزار را به چند قسمت تقسیم کرده ایم و در خصوص هر قسمت اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهیم داد:

A.در این قسمت همانند دیگر نرم افزار ها دسترسی به امکانات فایل نرم افزار وجود دارد.

B.این قسمت مربوط به تکمیل اطلاعات هاست میباشد.

C.این قسمت نمایش اطلاعات مربوط به هاست میباشد.

D.این قسمت دسترسی فایل ها و اطلاعات سیستم ما میباشد.

E.این قسمت بخش سرور میباشد و تمامی تغیرات فایل های ما برای آپلود سایت در این بخش صورت میگیرد.

F.این قسمت محل نمایش پردازش فایل ها میباشد(مانند کپی کردن و …)

 

نحوه آپلود کردن وب سایت بر روی هاست

در این قسمت اطلاعات بدست آمده از خرید هاست و دامنه را به ترتیبی که در عکس آمده است وارد کنید و Quickconnect را انتخاب نمایید.

آپلود وب سایت روی هاست

در صورت انجام موفق عملیات ثبت اطلاعات پیغامی در قسمت C نمایش داده میشود.

آموزش filezila

در این مرحله از بخش D و یا همان قسمت کلاینتمون فایل مورد نظر محتویات قالب برای آپلود سایت را انتخاب کنید و سپس از بخش E پوشه ایی که برای آپلود سایت در نظر گرفته شده را انتخاب میکنیم.

بوسیله  Dropو یا Drag و یا دبل کلیک روی فایل مورد نظر در کلاینتمون میتوانید به پوشه مورد نظر در سرور انتقال فایل را انجام دهید.

نحوه دانلود سایت

برای دانلود سایت از روش آپلود سایت ولی به صورت برعکس استفاده میشود بدین ترتیب که فایل مورد نظر از جانب سرور به سمت کلاینتمون فرستاده میشود.این روش برای اعمال تغییرات عمده انجام میگیرد و در قسمت F تمام گزارشات حین دانلود ثبت خواهند شد.

نحوه ایجاد تغییرات بر روی سایت

برای اعمال تغییرات جزئی در سایتتان نیاز به آپلود سایت به طور کامل نمیباشد.در این روش برای اعمال چند تغییر کوچک شما میتوانید به هاست خود متصل شوید و سپس از فایل زیلا اطلاعات سایت را در قسمت E سرور انتخاب نمایید.

برای اعمال تغییرات روی فایل مورد نظر کلیک کرده و گزینه view/edite  را انتخاب نمایید.

پس از انتخاب تغییرات فایل مورد نظر با یک IDE  نصب شده در سیستم نمایش و برای تغییرات آماده میگردد.پس از اعمال تغییرات فایل مورد نظر را سیو کرده و یه زیلا بازگشته و یک پیامی برای شما نمایش داده میشود.این پیام برای اطمینان از جایگزینی تغییرات نشان داده میشود در صورت انتخاب گزینه Yes سایت شما اپدیت خواهد شد.

آپلود وب سایت روی هاست filezilla

دسته بندی ها : هاست
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *