تلفن دفتر مرکزی: 02148650 - 02191010101
منو
صفحه اصلی
معرفی
شرکت مهندسی صفر و یک پرداز با نام تجاری صفرویک و مجوز رسمی از سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیوئی از سال 1377 همزمان با گسترش شبکه اینترنت در ایران ، فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از پرسنل با دانش، مجرب و بهترین تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری روز دنیا ، همواره در تلاش بوده است خود را با جهت گیری های سریع دنیای فن آوری همسو نموده و خدماتی با کیفیت و درخور نیاز مشتریان ارائه نماید.

پیام مدیریت

 

صفر و یک تک‌تک مشتریان خود را ویژه می‌بیند و خدمتی ویژه به آن‌ها عرضه می‌دارد. از روز اول تا آخرین روز همکاری‌مان تعهد می‌دهیم که همواره برای شما حق انتخاب قائل باشیم، پشتیبانیِ همیشگی، مسئولانه و صادقانه ارائه دهیم. نیروهای به‌روز، توانمند، باانگیزه و پر تلاش به‌کار بگیریم و در تمام تجهیزاتمان اصل بهترین کیفیت را رعایت کنیم. صفر و یک به عنوان شرکتی موفق در خدمات شبکه با بیش از سالها تجربه موفق، ارائه خدمات به چندین برج‌ و مجتمع‌ خانگی، اداری و تجاری، هزاران کاربر خانگی و صدها مشتری سازمانی را در کارنامه خود دارد.

تماس با مدیریت

پیشنهادات، انتقادات، نظرات و به طور کلی پیام‌های شما برای من و مجموعه بسیار مهم است و به بسیاری از فعالیت‌ها و برخوردهای ما شکل می‌دهد. بنابراین، سپاس‌گزار خواهم بود: اگر پیشنهادی برای صفرویک دارید که می‌تواند به ما در جهت ارائه خدمات به شما کمک کند.