صفحه اصلی

دلیل باز نشدن سایت با اینترنت گوشی

۲۵ تیر ۱۴۰۱

از تلفن همراه برای جست و جو در اینترنت استفاده های بسیاری می شود. از این رو متصل نشدن آن به اینترنت و در کنار آن باز نشدن سایت ها حتی با وجود اینکه از اتصال اینترنت خود مطمئن هستید، مشکلی است که ممکن است برای شما رخ دهد. با بررسی تنظیمات گوشی و روش هایی خاص می توانید از علت بروز این مشکل مطلع شده و به بهترین نحو آن را رفع نمایید. در ادامه به بررسی دلیل باز نشدن سایت با اینترنت گوشی می پردازیم. با ما همراه باشید.

چرا با اینترنت گوشی، سایت باز نمی شود؟

دلیل باز نشدن سایت با اینترنت گوشی می تواند متعدد باشد. این مشکل هم می تواند از سمت اپراتور ارائه دهنده اینترنت شما باشد و هم اینکه ممکن است موبایل شما ایراد پیدا کرده باشد. از این رو لازم است تا موراد متعددی را در نظر بگیرید. از این موارد می توان اشاره کرد به:

باز نشدن سایت با اینترنت گوشی وقتی اینترنت وصل است ولی سایت باز نمی شود

اگر که اینترنت متصل است اما سایت باز نمی شود ممکن است که شما تنها در حال مشاهده سیگنال های آن باشید. گاهی اوقات ممکن است که بسته اینترنت شما تمام شده باشد اما سیگنال های اینترنت در بالای صفحه گوشی مشاهده شوند. در این حالت لازم است تا اپلیکیشن هایی که با اینترنت کار می کنند را چک کنید تا ببینید که آن ها اینترنت دارند یا خیر و راه دیگر آن نیز این است که از طریق اپلیکیشن های مربوطه، میزان مدت و میزان حجم بسته خود ا چک کنید تا تمام نشده باشد.

باز نشدن سایت با اینترنت گوشی وقتی اینترنت وصل است ولی سایت باز نمی شود

باز نشدن سایت هنگام اتصال به اینترنت

مسدود بودن سایت یک دلیل باز نشدن سایت با اینترنت گوشی

گاهی اوقات می شود که مشکل از طرف خود سایت است. یعنی سرعت و همینطور حجم اینترنت شما مشکلی ندارد و تنها سایت است که باز نشده و مشکل دارد. این مسئله می تواند از سمت سرور باشد و گاها به این دلیل باشد که ترافیک ورودی سایت بیش از حد شده است. در این هنگام لازم است تا در زمان خلوت تری به سایت مراجعه نمایید و یا چند دقیقه دیگر دوباره امتحان کنید تا ببینید که سایت باز می شود یا خیر.

پایین بودن سرعت اینترنت و باز نشدن سایت

گاهی اوقات ممکن است که دلیل باز نشدن سایت با اینترنت گوشی ، پایین بودن سرعت اینترنت شما باشد. در این هنگام لازم است تا با شرکت ارائه دهنده اینترنت همراه خود تماس بگیرید و این موضوع را پیگیری نمایید. البته این مسئله ممکن است به دلیل مشکل زیرساخت ها نیز در مقطعی از زمان رخ دهد و سریعا درست شود. اما اگر همواره با کم بودن سرعت اینترنت خود مواجه هستید، لازم است تا آن را از طریق اپراتور پیگیری نمایید.

راهکارهای رفع مشکل باز نشدن سایت با اینترنت گوشی

پس از اینکه با دلیل باز نشدن سایت با اینترنت گوشی آشنا شدید لازم است تا به راهکارهای این مسئله پرداخته شود تا بتوانید به نحو احسن در این مورد اقدام نمایید.

راهکارهای رفع مشکل باز نشدن سایت با اینترنت گوشی

رفع مشکل باز نشدن سایت با اینترنت گوشی

استفاده از حالت هواپیما برای رفع مشکل باز نشدن سایت با اینترنت گوشی

یکی از روش هایی که می تواند در رفع مشکل باز نشدن سایت با اینترنت گوشی کمک کننده باشد، این است که حالت هواپیما را یکبار خاموش و روشن کنید. فاصله بین خاموش و روشن بهتر است حداقل چند ثانیه باشد و در صورتی که این روش جواب نداد می توانید سیم کارت خود را نیز یک بار خارج نمایید و دوباره آن را جایگذاری کنید و امتحان کنید که مشکل حل می شود یا خیر.

پاک کردن کش مرورگر برای مشکل باز نشدن وبسایت

یکی از راه هایی که می تواند در باز شدن وبسایت به شما بسیار کمک کند این است که کش مرورگر خود را پاک کنید. این راه ل به خصوص در هنگامی که تنها یک سایت است که برای شما باز نمی شود می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. از طرف دیگر اگر که اپلیکیشنی نیز هست که باز نمی شود می توانید از طریق تنظیمات گوشی و تنظیمات برنامه یک دور کش آن را پاک کنید و امتحان کنید که مشکل حل می شود یا خیر.

پاک کردن کش مرورگر برای مشکل باز نشدن وبسایت

پاک کردن کش در رفع مشکل باز نشدن وبسایت

بررسی تنظیمات اینترنت تلفن همراه

یکی دیگر از راه هایی که می تواند در رفع مشکل باز نشدن سایت با اینترنت گوشی به شما کمک کند این است که به بخش تنظیمات اینترنت همراه در گوشی بروید و سپس از این طریق برای رفع مشکل اینترنت اقدام نمایید.

پس از اینکه وارد تنظیمات اینترنت همراه شدید لازم است تا Network Mode را بررسی کنید. حالت اینترنت شما می تواند برای بین LTE  و 2G و 3G و 4G و حتی 5G باشد. بهتر است که بالاترین حالت را برای این مورد قرار دهید تا از نهایت سرعت اینترنت برخوردار شوید.

بررسی تنظیمات اینترنت تلفن همراه

بررسی Network Mode

چک کردن تنظیمات APN برای رفع مشکل باز نشدن سایت در گوشی

راه دیگری که می تواند در مسئله باز نشدن سایت با اینترنت گوشی راهگشا باشد، بررسی تنظیمات APN است. برای تغییر تنظیمات APN تلفن همراه خود لازم است تا با اپراتور اینترنت خود در ارتباط باشید و ثانیا می توانید با مراجعه به تنظیمات گوشی و  و سپس در تنظیمات اینترنت همراه گوشی بخش Access Point Names را پیدا کنید و آن را تغییر دهید و یا یک APN جدید بسازید.

چک کردن تنظیمات APN برای رفع مشکل باز نشدن سایت در گوشی

چک کردن تنظیمات APN

ریست کردن تنظیمات اینترنت همراه گوشی برای حل ایراد باز نشدن سایت با اینترنت همراه

راه حل نهایی برای رفع مشکل باز نشدن سایت با اینترنت گوشی این است که تنظیمات اینترنت خود را ریست کنید. این کار به دلیل نیاز به راه اندازی دوباره اینترنت در مرحله آخر قرار داده می شود تا اگر به هیچ عنوان راه حل های قبلی جواب ندادند این راه حل را امتحان نمایید.

برای ریست کردن تنظیمات اینترنت همراه نیز تنها لازم است تا در بخش تنظیمات به بخش reset وارد شوید و بر روی گزینه Reset Network Setting کلیک نمایید. همچنین شما می توانید این عبارت را در تنظیمات نیز جست و جو نمایید تا در زمان صرفه جویی شود و راحت تر آن را بیابید.

ریست کردن تنظیمات اینترنت همراه گوشی برای حل ایراد باز نشدن سایت با اینترنت همراه

روش ریست کردن تنظیمات اینترنت همراه

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی دلیل باز نشدن سایت با اینترنت گوشی پرداخته شد تا با توجه به آن بتوانید به نحو احسن مشکل خود را حل نمایید. لازم به ذکر است که شما می توانید با اینترنت پرسرعت صفرویک به وبسایت ها دسترسی داشته باشید و با بالاترین سرعت و کیفیتی پایدار به وب گردی و جستجو در وب بپردازید و همچنین از تخفیفات و بسته های هیجان انگیز مخصوص دانلود صفرویک نیز بهره مند شوید.

سوالات متداول دلیل باز نشدن سایت با اینترنت گوشی

  1. چرا برخی از وب سایت ها در داده های تلفن همراه باز نمی شوند؟
    سعی کنید کش مرورگر موبایل خود را پاک کنید و بررسی کنید. اگر باز هم لود نشد، مرورگر را از گوشی خود حذف کنید و گوشی را ریستارت کنید و دوباره مرورگر را نصب کنید و امتحان کنید. اگر باز هم همان خطا را دریافت می کنید، مرورگرهای مختلف را در تلفن همراه امتحان کنید.
  2. چرا برخی از وب سایت ها در اینترنت من باز نمی شوند؟
    اگر وب سایت شما برای شما باز نمی شود، اما برای دیگران باز می شود، می تواند یکی از شرایط زیر باشد: سرور میزبان وب آدرس IP ISP شما را مسدود می کند. ISP شما آدرس IP سرور میزبان وب را مسدود می کند. LAN/Firewall شما آدرس IP سرور میزبان وب را مسدود می کند.
  3. چرا گوگل کروم روی داده های تلفن همراه کار نمی کند؟
    کروم شایع ترین دلایل کار نکردن کروم در اندروید می تواند سهل انگاری شما در به روز رسانی، اجرای مداوم برنامه های پس زمینه، استفاده از برنامه شخص ثالث و سیستم عامل معیوب باشد.
دسته بندی ها : اینترنت,مجله صفر و یک
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *